Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017, kumpi voittaa?

• Total voters
    265
  • Poll closed .
Kuten ennenkin, on eri asia treenata 12 eräiseen kuin vetää 12 eräinen. Jos sieltä löytyy tietotaitoa tehä se niin että Conor suoriutuu ekasta 12 eräisestä hienosti, jos matsi edes niin pitkälle menee niin mainiota. Itse olen epäileväinen kun MMAssakin oli 3 eräinen kova juttu.

Kuten ennenkin, on eri asia treenata 12 eräiseen kuin vetää 12 eräinen. Jos sieltä löytyy tietotaitoa tehä se niin että Conor suoriutuu ekasta 12 eräisestä hienosti, jos matsi edes niin pitkälle menee niin mainiota. Itse olen epäileväinen kun MMAssakin oli 3 eräinen kova juttu.

Hankala arvata mika conorin kunnon kestavyys mma ottelussa nyt on. Diaz1 matsissa ei kestanyt kahta eraa. Sen jalkeen tuo treeni muuttui, uusi valmentaja astui kuvioon mukaan ja conor meni diazin kanssa 5 eraisen missa otti neljanessa erassa eravoiton ja 5. era oli myos tasainen. Siihen peraan voitto eddiesta ja nyt pitka tauko missa on oletettavasti saanut treenata rauhassa. Ehka se kunto on parantunut tai sitten ei. Tuskin conorista koskaan tulee myohempien erien tyrmayskonetta, mutta ehka han saa kunnon sellaiseksi ettei piiputa ihan kokonaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=W5AA3Dvs_k0

http://www.espn.co.uk/boxing/story/...ailable-floyd-mayweather-conor-mcgregor-fight

"It's supposed to be the hottest ticket in sports.

So far, though, fans aren't exactly storming the box office to buy tickets for Floyd Mayweather Jr.'s fight next month with Conor McGregor".

method=get&s=wolf-tickets.gif

Kuka näyttää matsin suomessa? Maksullinen tietenkin, mutta tuon voisi katsoa.

Mayweather sen vie, pisteillä. Gregori ei paljon pisteitä saa, ainoa tsäänssi olisi tyrmätä, mutta Floyd juoksee alta pois :)

Kuka näyttää matsin suomessa? Maksullinen tietenkin, mutta tuon voisi katsoa.

Mayweather sen vie, pisteillä. Gregori ei paljon pisteitä saa, ainoa tsäänssi olisi tyrmätä, mutta Floyd juoksee alta pois :)
viaplay näyttää, olikohan 60€ hintaa

Paljon puhutaan että Conorin ainoa mahdollisuus voittaa matsi on tyrmäys. En kyllä itse näe kuinka se olisi muka mahdollista, loistavasta puolustuksestaan huolimatta aikamoisia pommeja on Mayweather leukaansa joskus ottanut (mm. Mosley, Maidana) ja ne tolpillaan kestänyt. En oikein jaksa uskoa että Conor kovempaa kuitenkaan lyö...

Paljon puhutaan että Conorin ainoa mahdollisuus voittaa matsi on tyrmäys. En kyllä itse näe kuinka se olisi muka mahdollista, loistavasta puolustuksestaan huolimatta aikamoisia pommeja on Mayweather leukaansa joskus ottanut (mm. Mosley, Maidana) ja ne tolpillaan kestänyt. En oikein jaksa uskoa että Conor kovempaa kuitenkaan lyö...
No ei se ainekaan pisteillä voita se on varma.

Jos edes muutaman tyypin kanssa järkkää, niin 60€ ei ole paha. Yksin maksettuna joo vähän kova hinta, mutta ei mitenkään erikoinen maailmaan verrattuna.
Sehän maksaa jenkeissä peräti $100, tai $90 jos kelpaa SD laatu.

Porukka kritisoi/epäilee tuota Conorin kunnon kestämistä mielestäni hieman liikaa.

Pitää muistaa että tässä nyrkkeilyottelussa on 12 x 3minuutin erät (36min) ja erien välissä siis 11 x minuutin tauko. Yhteensä siis kokonaisuudesta lähes neljännes on huilia.

Vapaaottelussa 5x5min ja huilia vain 4min joka on huomattavasti vähemmän. Varsinaista actionia siis "vain" 11min vähemmän mutta huilia tulee sitä vastaan reilusti lisää.

Vapaaottelu on yleisesti myös fyysisesti paljon kuluttavampaa kun mukana on pystypainit, alasviennit yms. Conor aloittaa matsit aina kovalla tempolla ekan erän alusta saakka. Nyrkkeilyssä taas on hyvin yleistä että ottelun alku otetaan aika easysti.

Ei Conor mikään cardiokone ole koskaan ollut mutta uskon että tulee jaksamaan luultua paremmin jos nyt ei sit lähde hakemaan riskillä aikaista lopetusta. Ja jos Conor lähtee pitämään kovaa vauhtia niin syö se samalla myös Floydin tankkia..

Vapaaottelussa jaksaminen ja nyrkkeilyssä jaksaminen on kaksi eri asiaa. Niitä ei voi vertailla suoraan että toinen on raskaampaa kuin toinen vaan ne kuluttavat ja vaativat eri ominaisuuksia juuri tuon painiosuuden takia. Vapaaottelijan lajikunto on viritetty vapaaotteluun, joka sisältää painia. Siksi se ei ole ihanteellinen nyrkkeilyyn, jossa painityyppistä toimintaa on paljon vähemmän.

Erätaukojen osuus on kyllä ihan validi pointti. Tosin siinäkin näkisin että etu on sillä, joka on koko uransa treenannut juuri sitä 3/1-jaksotusta varten.

Back
Ylös Bottom