Kaksi sormea peukalon PÄÄLLÄ.
Juu toki. Ajatusvirhe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksi sormea peukalon PÄÄLLÄ.
Jos täällä on ihmisiä jotka lukkoa käyttävät niin montako sormea teillä on peukalon alla? Itse saan kunnolla vain etu ja keskisormen.
Moi, kyykkyjä tehtäessäni, 3 ensimmäistä toistoa usein menee todella hyvin, kroppa pysyy kasassa, ja selkä pysyy suorassa. Mutta usein 2-3 toiston jälkeen, nousen ylös toistoja tehtäessäni, keskikroppa alkaa väsyä ja yläkroppa tahtoo kallistua eteenpäin, jonka seurauksena alaselkä tulee kipeäksi ja kyykkyn tekniikka menee päin vittua. Periaatteessa mun kyykky on sekoitus kyykkyä sekä hyvää huomenta-liikettä. Olen nyt miettinyt, jos minä treenaisin vaikka selän tukilihaksia, tai jotain vastaavaa, josta saisin voimaa selälle eikä selkä enään kallistusi eteenpäin.
Kysymys kuuluu: tiedättekö te jotain hyviä liikkeitä jolla saisin kehitettyä keskikroppaa/selkää? Esimerkiksi pitäisikö mun alkaa tekemään lankkua? Maastavetoa olen nyt harjoittanut jo vähän yli 2kk, eikä se ole auttanut. Vyötä olen myös alkanut käyttämään, sekään ei auta.
Usein teen kyykkyä 6x6 80kg.
Sori mun epäselvästä teksistä :D
Auttaisiko jos mä alkaisin tekemään etukyykkyä vahvistaakseni reisiä?Hyvää huomenta -tyyppinen kyykky viittaa etureisien heikkouteen ja/tai tekniikkaongelmaan. Siis jos selkä pysyy suorana, niinku hyvää huomenta -liikkeessä yleensä. Tietty jos selkä on niinku vihasella kissalla niin se onkin eri juttu sitten
Auttaisiko jos mä alkaisin tekemään etukyykkyä vahvistaakseni reisiä?
Tuo tekee loppuojennuksesta entistä vaikeamman.Itellä tulee mieleen ajatus, et tekniikkaa vois hioa niin, et antais olkapäiden roikkua enemmän jolloin nostomatka kenties vähä lyhenis.
Jaa mitenhän tuon kirjottas ymmärrettävästi. Ehkä kuitenkin linkkaan videon. Jos tästä ei ideaa ymmärrä, niin tuskin sitä ymmärtää kirjoitetustakaan "ohjeesta"Jaksatko selittää, miten toi löysien pois ottaminen tapahtuu käytännössä? En oo ikinä tajunnu oikeen. Ite annan tangon ns. kääntää mut asentoon, missä rinta on mahollisimman edessä ja selkä suorana(tapahtuuko se tällä metodilla?). Jos levyt on löysän olosesti tangossa, ni sit liikuttelen niitä vähäsen. Energiaahan tohon löysien poistamiseen ei kuuluis ainakaan kaiketi kulua, eli mitään ei vedetä?
Jossain tutorialeissaki sanotaan, että se tanko muka nousis snadisti ilmaan, ku noi löysät poistetaan, ilman mitään vetämistä. Vaikee ymmärtää.
Riippuu koulukunnasta. Keskijalan kohdilla kun seisot suorassa (about nauhojen sitomispisteessä) aloittaessa on jees, mutta vetoasentoon mentäessä riippuu vähän kaikesta miltä se asento näyttää käytännössä. Joillain se asento jää täysin samaksi, joillain sääret menee tankoon kiinni koska rakenne vain sattuu olemaan sellainen. Muutenhan se ois pakko vetää suorin jaloin.Toinen kysymys vielä, liittyen tangon & säärien etäisyyteen: Onko kaikissa tapauksissa väärin, paskaa tekniikkaa, epäloogista, yms. pitää tanko jo alotusasennosta alkaen säärissä kiinni?
Nyt ollaan syvällä maastavedon ytimessä...Toi tuntuu kans vähän siltä, et jos paino ei lähe maasta, ni peli on menetetty
Kerro toki lisää. Mikä kusee sun mielestäsi?No ihan vitun hirveitä kohteliaasti sanottuna. :oops: 100% välilevyvamma tolla menolla.
Kerro toki lisää. Mikä kusee sun mielestäsi?