![]()
Kyllä se keijo dieetillä oli kovan näköinen. Eihän offilla tarvi näyttää miltään...
Oli kyllä kovan näköinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Kyllä se keijo dieetillä oli kovan näköinen. Eihän offilla tarvi näyttää miltään...
Nyt paino 101-102kg, ajattelin että noin 93-95kg voisi olla sopiva painotavoite tälle dietille, silloin alkaa olemaan hyvä kesäkunto. Rasvojen en anna nousta yli 10%, tai prosenteista en niin osaa sanoa mutta yli 100kg ei enää nouse ellei lihasta satu jostain löytymään kilotolkulla.
Eipä nyt vähätellä! Kyllä tuo on ainakin itestä ehkä hieman normikuntoa parempi.:DKiitti Mike videosta
Kyllä rasvaa on paljon vielä, hiljalleen alkaa olemaan sellainen perus kesäkunto.
Eihän tuosta tavoitepainosta ole CBB rajoihin matkaa kuin muutama hassu kilo ;) Mutta tosissaan, Yleisesti jengillä ei ole mitään käsitystä siitä että paljonko kehossa on rasvaa. Noissa facen treeniryhmissä laitetaan offikuvia ja kysellään kondista. Jengi tapututtaa kilpaa että 5-10kg pois niin on lavakondis vaikka totuus on se 30kg...
Sun arvaus?Nuoko muka 10% rasvat.

Omasta mielestä alle 10 pinnaa mutta mistä minä mitään tiedän.:DSun arvaus?
Omasta mielestä alle 10 pinnaa mutta mistä minä mitään tiedän.:D
Joo. Huonosti muotoiltu myönnetään.Mä oletin ekasta "nuoko muka 10 pinnaa" että ei ole kymppiä nähnykkää että korkeempi sun mielestä.
ensi kesänä vedätetään sitten sitten 5-6% paikkeille.