Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen viime aikoina panostanut heikkouteeni eli, pystypunnerrukseen, vauhtipunnerrukseen ja työntöön, vihdoinkin nousee ennätykset.
127kg oma paino, eli aika heikko kyllä siihen nähden oon vielä, mutta töitä teen kovaa jotta voimatasot nousisi.Hyvä rauta, onks paljon oma paino?
Tulee varmasti nousemaan nopeesti127kg oma paino, eli aika heikko kyllä siihen nähden oon vielä, mutta töitä teen kovaa jotta voimatasot nousisi.

Hiukan reissuvideoo Kroatiasta. Olipa yksi hienoimmista ja suurimmista laitevalikoimista, mitä olen ikinä millään salilla nähnyt! Eipä olisi uskonut kun talot muistuttaa hyvin paljon neuvosto aikaisia benoni neliöitä heti turistialueen ulkopuolella :D On kyllä loistava paikka lomailla, ja käydä salilla, ruoka on halpaa ja hyvää, jopa vesijohtovesi kelvollista, maa paljon edellä esim. Espanjaa monessa, esim. kierrätyksessä.
Salilta laitekannasta löytyi mm.Hammer strenghtiä, Life fitnestä, Paramountia ja Metalcraftia, mikä oli ilmeisesti joku Kroatialainen merkki, on yhtä järeitä laitteita ole ennen nähnyt! Ei tarvinnut paljoo kiekkoja laittaa, vaikka ei niitä muutenkaan kyllä paljoo tarvi. Pahoittelut heiluvarsta kamerasta sali esittelyssä.

Toi technogymin prässi on kyl aivan ykkönen. Tosi hyvällä liikeradalla tuntuu menevän ja jännitys pysyy kyl koko ajan reisillä.![]()

Tässä taas huomaa miten eri ihmisillä, eri mittasuhteilla toimii eri jutut. Itse en meinaan kauheasti välittänyt tosta prässistä, En ollut vaan muistaakseni tuota ennen testannut, ja tuolta löytyi tuon lisäksi hammerin perus kelkka prässi, mikä on hyväksi todettu, niin päätin tota koittaa. En tiedä miksi, oliko sitten pituudesta vai mistä, mutta toi techogymin version tuntui ottavan itsellä huomattavasti enemmän takareisistä/koko reisistä, kun etureisiä yritin työstää.
Se on jännä kyllä kun salilla missä nykyään treenaan on taas gpf:n tuollainen vipuvarsi prässi, ja ehdottomasti paras prässi mitä olen koskaan testannu. Täydellinen paine etureisillä koko liikkeen ajan ja vastus on vieläpä tasainen koko liikkeen matkan, näyttää lähes identtiseltä kuin tuo technogym, tuntuma taas täysin erillainen
Toki voi olla että tuohon vaikutti se että tolla reisulla ei ollut painonnosto kenkiä mukana, jotka saa kaikki liikkeet itselläni ainakin menemään paremmin perille kun paineen saa helpommin pidettyä kantapäällä ja sitäkautta etureisillä..

Suzkii, aika hyvä tekniikka! Tämä siis, että aika minimaalisesti vain selkä pettää keskivaiheilla, jotkut nostajat voivat olla taloudellisuudesta eri mieltä.
Fuxin 260 en jostain syystä saa kunnolla näkymään, video seisahtuu 2-3 sekunniksi aina :(