Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt alko terveellinen loppuelämä!
image.webp

No nyt on kyllä @Kajsna laittanut viimeisen päälle tyylikkään avatarin.
Tuosta oikein huokuu sellainen ammattilaisuus.

On. Saat muutaman tunnin miettimisaikaa!
Byebye.

Siis tottakai mä tarkoitin jotain lääketieteeseen liittyvää. Näkeehän sen jo tuosta hanskan väristä. Sormikin on valmiina jotain tutkimusta varten.

Siis tottakai mä tarkoitin jotain lääketieteeseen liittyvää. Näkeehän sen jo tuosta hanskan väristä. Sormikin on valmiina jotain tutkimusta varten.
Tietenkin de-armouringin, vai sanotaanko se de-armoroinnin? @Kajsna , miten on, ammattilaistermien muoto?

E. Enpä ollutkaan eka joka tän keksi...!

Tietenkin de-armouringin, vai sanotaanko se de-armoroinnin? @Kajsna , miten on, ammattilaistermien muoto?

Tässä alkaa nyt herätä sellainen epäilys, että sulla on kohta oma firma pystyssä ja nyt on tällainen tietynlainen mainoskampanja menossa.
Sen verran usein toistuu tuo sama teema, ihan selvästi jotain tekeillä.

Tässä alkaa nyt herätä sellainen epäilys, että sulla on kohta oma firma pystyssä ja nyt on tällainen tietynlainen mainoskampanja menossa.
Sen verran usein toistuu tuo sama teema, ihan selvästi jotain tekeillä.
Oon kyllä usein miettinyt että joku hyvinvointialan firma olisi kiva. Ennemmin tosin suunnittelisin erilaisia hoitoja kuin hoitaisin käytännön toteutuksen. @Kajsna näyttäisi olevan paljon valmiimpi likaamaan kätensä - tai ainakin kumihanskansa :kakka:

Hyvää huomenta! Jalkatreeni luvassa tänään. Ja illalla vähän olutta.

Oon kyllä usein miettinyt että joku hyvinvointialan firma olisi kiva. Ennemmin tosin suunnittelisin erilaisia hoitoja kuin hoitaisin käytännön toteutuksen. @Kajsna näyttäisi olevan paljon valmiimpi likaamaan kätensä - tai ainakin kumihanskansa :kakka:

Siinähän teillä olisi hyvä yhteisproggis. Toinen suunnittelee ja toinen toteuttaa. Toteuttajan pitää tietysti saada tarvittaessa likaisen työn lisää.

Back
Ylös Bottom