Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäsköhä vaihtaa. Alkaa varmaa priva paukkua sen jälkee :D
E: Ei, enemmän tää vaikuttaa sille, että menee se vähäsinkin toivo saaha muualla ku unissa.
Vttu mä haluun sampan s7:n.
KivaKiitos. Pääsiäinen on nyt pelastettu. :D
Mun loppuelämä tais mennä lähinnä pilalle.KivaMun loppuelämä tais mennä lähinnä pilalle.
Joo....Ihailtavaa uhrautumista. :p
Minkä alan?Tuosta oikein huokuu sellainen ammattilaisuus.
Minkä alan?
Minkä alan?
On. Saat muutaman tunnin miettimisaikaa!Mä jotenkin näin tämän kysymyksen tulevan :D
Onko pakko vastata?
On. Saat muutaman tunnin miettimisaikaa!
Byebye.
Tietenkin de-armouringin, vai sanotaanko se de-armoroinnin? @Kajsna , miten on, ammattilaistermien muoto?Siis tottakai mä tarkoitin jotain lääketieteeseen liittyvää. Näkeehän sen jo tuosta hanskan väristä. Sormikin on valmiina jotain tutkimusta varten.
Tietenkin de-armouringin, vai sanotaanko se de-armoroinnin? @Kajsna , miten on, ammattilaistermien muoto?
Oon kyllä usein miettinyt että joku hyvinvointialan firma olisi kiva. Ennemmin tosin suunnittelisin erilaisia hoitoja kuin hoitaisin käytännön toteutuksen. @Kajsna näyttäisi olevan paljon valmiimpi likaamaan kätensä - tai ainakin kumihanskansaTässä alkaa nyt herätä sellainen epäilys, että sulla on kohta oma firma pystyssä ja nyt on tällainen tietynlainen mainoskampanja menossa.
Sen verran usein toistuu tuo sama teema, ihan selvästi jotain tekeillä.

Oon kyllä usein miettinyt että joku hyvinvointialan firma olisi kiva. Ennemmin tosin suunnittelisin erilaisia hoitoja kuin hoitaisin käytännön toteutuksen. @Kajsna näyttäisi olevan paljon valmiimpi likaamaan kätensä - tai ainakin kumihanskansa![]()