Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tietääkö joku miten se oikeasti vaikuttaa flunssan paranemiseen että käyttää alkoholia? En säästäkään hanapakkausta kaverin tupareihin vaan juon sen loppuun särkylääkkeiden korvikkeena... :confused:
Joo multa lähti kerran ääni kun menin influenssan loppumetreillä baariin. Eli jouduin saikulle, koska alkoholi. Minulla oli siis alkoholionkelma, sillä se vaikutti työntekooni.

Joo multa lähti kerran ääni kun menin influenssan loppumetreillä baariin. Eli jouduin saikulle, koska alkoholi. Minulla oli siis alkoholionkelma, sillä se vaikutti työntekooni.
Mutta jos se olikin se baari eikä alkoholi? Mähän en mihinkään mene, istun tässä keittiössä. Enkä mä jatkuvasti alkoholia käytä, lääkitsen sillä nyt vain 1. Flunssaa 2. Pikkulapsiarjen rasittavuutta eli väsymystä

Eikä musta edes huomaa että olen mitään ottanut :rolleyes:

Mutta jos se olikin se baari eikä alkoholi? Mähän en mihinkään mene, istun tässä keittiössä. Enkä mä jatkuvasti alkoholia käytä, lääkitsen sillä nyt vain 1. Flunssaa 2. Pikkulapsiarjen rasittavuutta eli väsymystä

Eikä musta edes huomaa että olen mitään ottanut :rolleyes:
Ei varmastikaan :cool:
Musta snadisti tuntuu, että lievästi äänihuulet kärsi paarissa huutamisesta, eikä itse alkoholista. Eli kunhan nyt et mee laulamaan aikuista naista niin säästynet pahimmilta jälkitaudeilta. Muistathan huomenna syödä sipsejä, tai nyt ettet pääse kuivahtamaan. Sen ei luulis tekevän hyvää lentsusydämelle.
Ai niin joo ja yks juappå 26-vee kaveri sai akuutin sydärin ko ryyppäili lentsusta huolimatta. Sydänlihastulehdus ja 4 kk:ta sairaalan pedillä sykemittarin kanssa. Mut sun määrät lienee pienemmät ku monen perus perjantaisetit...

Ei varmastikaan :cool:
Musta snadisti tuntuu, että lievästi äänihuulet kärsi paarissa huutamisesta, eikä itse alkoholista. Eli kunhan nyt et mee laulamaan aikuista naista niin säästynet pahimmilta jälkitaudeilta. Muistathan huomenna syödä sipsejä, tai nyt ettet pääse kuivahtamaan. Sen ei luulis tekevän hyvää lentsusydämelle.
Ai niin joo ja yks juappå 26-vee kaveri sai akuutin sydärin ko ryyppäili lentsusta huolimatta. Sydänlihastulehdus ja 4 kk:ta sairaalan pedillä sykemittarin kanssa. Mut sun määrät lienee pienemmät ku monen perus perjantaisetit...
No niin, arvasin. En mä pysty yleensä neljääkään lasillista viiniä juomaan päivässä ennen kuin alkaa etoa... Rommia on joskus mennyt vähän enemmän jos joku erikoistilanne ...
Mutta olen silti hieman huolissani alkoholinkäytöstäni ja aion hetikohta (kunhan pakkaus on juotu) rajoittaa sen saunajuomaan kerran viikossa ja erikoistilanteisiin kodin ulkopuolella joita perseenäidillä on to del la harvoin.

Tietääkö joku miten se oikeasti vaikuttaa flunssan paranemiseen että käyttää alkoholia? En säästäkään hanapakkausta kaverin tupareihin vaan juon sen loppuun särkylääkkeiden korvikkeena... :confused:
Mä oon aina käyttänyt seuraavaa esimerkkiä omasta elämästäni: Nuorna poikana, kun edellisen kerran opiskelin reilu 10 vuotta sitten, oli pakko lähteä tenttiin vaikka oli jokin influenssan perkele päällä ja kuumettta 39 ja rapiat. Tentti meni hyvin ja kurvasin Alkon kautta kotiin. Ostin muistaakseni loman alkajaisiksi pullon viskiä. Kotona en meinannut edes avata pottua, mutta ajattelin, josko se kurkkua parantaisi. Join about puolen pulloa ja tadaa...aamulla heräsin nuhaa lukuunottamatta terveenä.

Tämän hetkinen olotila on sellainen, että flunssa voisi olla pikkuhiljaa menossa ohi. Jospa sitä huomenna jo pääsisi vetämään tämän viikon ekat treenit.
Tänään ei ole enää tarvinnut edes jäätelöä, selvä merkki paranemisesta.

Mähän suunnittelen neljän vapaapäivän aikana treenaavani 2-3 kertaa. Koko viikko tullut laiskoteltua niin pitää vähän ottaa takaisin.

Mä treenaan aina periaatteella vähemmän on enemmän :D

Pitäisköhän tänään kiskoa tuota valkoviiniä oikein urakalla ja olla kännissä? Jos se vaikka kuitenkin parantaisi lopunkin flunssan?!

Mä treenaan aina periaatteella vähemmän on enemmän :D

Pitäisköhän tänään kiskoa tuota valkoviiniä oikein urakalla ja olla kännissä? Jos se vaikka kuitenkin parantaisi lopunkin flunssan?!

Niin, mutta kun mä en ole tällä viikolla treenannut vielä kertaakaan, siitä on vähän huono alkaa vähentämään :D
Ja juu, juot kaikki vaan. Sillä varmasti lähtee flunssa.

Minäpäs oonkin tällä viikolla treenannut jo kertaalleen. Tosin se oli viime viikon ainoa treeni, joka lipsahti sunnuntailta maantantaille.
Se on rankkaa, kun meinaa tehdä tiukkaa löytää aikaa yhdelle ylläpitotreenille viikoittain...Tässä olutta juodessa ja jäämäkiekkoa katsellessa kun pystyy helposti naputteleemaan raportteja menemään, salilla tuo ei oikeen onnistu.

Back
Ylös Bottom