Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oisko tulijoita tunnille, kun ajattelin lanseerata sellaisen uuden dearmouring-joogan naisille. Tiloissa on myös turvallisuuden vuoksi valvontakamerat, jotka on turvallisuussyistä linkitetty mun aktiivisuusrannekkeeseeni.

Viimeksi muokattu:
Miksei kaisla hommaa miestä. Siellähän niitä on kadulla. Moneltako oot kysynyt, että no "Oisko susta mulle mieheksi?"

Niinpä, et monelta.
Muutamalle oon sanonu, että tehää homma helpoks ja päätetää jo nyt, että mennää naimisiin. Ei oo toiminu.
Mulla on ollu tässä vuoden sisään pari erittäin potentiaalista ehokasta. Ne päätti sit jossai vaiheessa, että oon huono emäntä. Tai tapahtu jotai muuta jännää, ku yhtäkkiä ei vaa enää kuulunu mitään. Homot.

Se on ronkeli.
Vähän pitää olla.

Kaislalle sopis profiilikuvaksi tuo muutaman sivun takainen kumihanskakuva. Vaikka johonki deittipalveluun. :D
En halua tietää millasia sankareita se kuva houkuttelis! :D Voi tulla vastaan yhtä sairaita yksilöitä ku minä.

73,2 kilosta lähtee pääsiäinen. Saa nähä pysyykö alle 75kg kun tiistaina arki koittaa. Toivottavasti.

Salilla pitäs käyä, mutta en tiedä huvittaako. Ja on niin juminen ja päänsärkynen olo, että alkaa ajatus vahvistumaan että tänään ei ainakaan käydä. Ja se vituttaa niin paljon, että melkein jo sen vitutuksen voimalla kävis pyllistelemässä tanko niskassa. Kun ens viikon loppunakaan ei pääse juNpalle. Koska : työ.

Eikö tuo ois ihan hyvä asia, saattaisivat olla huomattavasti valmiimpia niihin kumisaapas-kettinki-hirttosilmukka -leikkeihin kuin tavalliset nuoret miehet :)
Nuoret ei kyllä suostu niihin, ei ees kokeilemaan! En tiiä mistä kiikastaa. Tyhmiä.
Mun mielestä se pitäs olla kyllä vähintään profiilikuvana täällä. :D
Pitäsköhä vaihtaa. Alkaa varmaa priva paukkua sen jälkee :D
E: Ei, enemmän tää vaikuttaa sille, että menee se vähäsinkin toivo saaha muualla ku unissa.

Back
Ylös Bottom