Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se nyt on niin, että minä lähden salille. Ei nyt ehkä ihan parhaassa iskussa vielä, mutta jos sitä kevyesti kävisi. Treenaamassa.

Mitä sanoo ammattilainen jäljestä? Mestari T.F. Oulusta leikkas, kuten myös vasemman olkapään 13 v sitten. Vähän kivuliasta toipuminen aluksi. Kipulääkkeet jätin pois 40 tuntia leikkauksesta, koska: olen mies. Varovaiset jumpat myös aloitettu, ohjeiden mukaan.

TF on minutkin opettanut, minä en voi mestariani kritisoida. Saisi leikata minuakin, ja poikkeuksellisesti saisi myös päättää leikataanko jotain vai ei.

e: onpahan jonkin verran eroa. Kotitekoiset burgerit...kävin ostaan pihveihin jauhelihat suoraan tilalta, jokseenkin erilaista tavaraa kuin kaupan hyllyltä. Taidan ostaa jatkossakin.

Vai että sellasta.... :D

20/20, 15/15, 15/15, 30/30, 24/30. Näyttää olevan omatoimiset opiskelut loppusuoralla! Voi lähteä hyvillä mielin pariks päiväks lomailemaan keskelle Suomea.

Hyviä nuo enabler-dokkarit.

Kundit kantaa akoille vitusti safkaa sänkyyn, ja sairaalassa oma läskiperse enabloimassa.

Onkohan noita muuten ollenkaan toistepäin, vai onko noihin van valittu noin.

Joku ihan perus ORAL B mulla on, ja olen tyytyväinen. Tarviiko niitä kalliimmista löytyviä erikoisominaisuuksia mihinkään?

E: Perusmuoto: kalliista. Komparatiivi: Kalliimmista.; Superlatiivi: kalleimmista. Hmm. Osaankohan suomea.

Mämmi toimii yhä kuten ennenkin. #prööt

e: kaupasta ostettu pasha sen sijaan on ihan paskhaa..pitäs tehä itte jos hyvää haluaa.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom