Irma taitaakin olla melkoinen joogi.
Emmä oo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Irma taitaakin olla melkoinen joogi.
Muutamalle oon sanonu, että tehää homma helpoks ja päätetää jo nyt, että mennää naimisiin. Ei oo toiminu.Miksei kaisla hommaa miestä. Siellähän niitä on kadulla. Moneltako oot kysynyt, että no "Oisko susta mulle mieheksi?"
Niinpä, et monelta.
Vähän pitää olla.Se on ronkeli.
En halua tietää millasia sankareita se kuva houkuttelis! :D Voi tulla vastaan yhtä sairaita yksilöitä ku minä.Kaislalle sopis profiilikuvaksi tuo muutaman sivun takainen kumihanskakuva. Vaikka johonki deittipalveluun. :D
Multa on joskus kysytty, että yksi yö, seksisuhde vai loppuelämä.Muutamalle oon sanonu, että tehää homma helpoks ja päätetää jo nyt, että mennää naimisiin.
Meni jo suuhun! Aamupalan aika.Kaislalla parhaillaan pienissä käbälissä: pääsiäisen munat.
Munakieltoa päälle ni loppuu moiset painajaiset!Meni jo suuhun! Aamupalan aika.
Viime yön unet oli sen verran tuhmat, että ois voinu jättää munat syömättä tältä aamulta.
Näin on tehtävä. Ei tässä muuten enää pärjää :(Munakieltoa päälle ni loppuu moiset painajaiset!
Ne oli semmosia mukaviaKerro niistä uneista vähäsen.

En halua tietää millasia sankareita se kuva houkuttelis! :D Voi tulla vastaan yhtä sairaita yksilöitä ku minä.

Eikö tuo ois ihan hyvä asia, saattaisivat olla huomattavasti valmiimpia niihin kumisaapas-kettinki-hirttosilmukka -leikkeihin kuin tavalliset nuoret miehet![]()
Nuoret ei kyllä suostu niihin, ei ees kokeilemaan! En tiiä mistä kiikastaa. Tyhmiä.Eikö tuo ois ihan hyvä asia, saattaisivat olla huomattavasti valmiimpia niihin kumisaapas-kettinki-hirttosilmukka -leikkeihin kuin tavalliset nuoret miehet![]()
Pitäsköhä vaihtaa. Alkaa varmaa priva paukkua sen jälkee :DMun mielestä se pitäs olla kyllä vähintään profiilikuvana täällä. :D
Mut aivot käväs narikan?Vieläkin on nuhaa ja en edes muista yhtään unta kun nukuin niin ohuesti ja vähän. Että kannattipa ryypätä![]()
Äkkiäkös semmoset ostaa jos niistä tykkää! Sattuu vaan kämpällä olee laatikollinen hanskoja...Haluan tuon sormen "sinne".
Vielä jos olisi sellaiset keltaiset vessanpesukumihanskat.
Mutta eipä sitä aina voi voittaa.
Ehkä narikkajonossa käväs, ei edes tiskillä asti.Mut aivot käväs narikan?
Vttu mä haluun sampan s7:n.