Luulis että kasvais kun viparitki menee aika reippaasti epäkkäilleJoo ne on kieltämättä vähä pienet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulis että kasvais kun viparitki menee aika reippaasti epäkkäilleJoo ne on kieltämättä vähä pienet
Koska Matiakselta ja Atelta tulee lisää videoita? niitä on ollut mukava seurata![]()
toivotaan. jos ei reenisä nii jos sitte kisassa :DKhyl se Hemu siitä;)

View: https://youtube.com/watch?v=CIqFiY179SU
Mitäs pakkislaiset sanoo tekniikasta? Uskaltaako vedellä isommilla romuilla ilman että välilevyt pomppaa pois paikoiltaan? Näyttää jotenkin alaselkä että pyöristyis iha alhaalta mutta sit toisaalta näyttää et pysyy paketti kuitenkin hyvin kasassa eikä pyöristy ylempää kuitenkaan. Itse mave tuntuu melko jämäkältä ja hyvältä eikä kipua ole missään![]()
View: https://youtube.com/watch?v=CIqFiY179SU
Mitäs pakkislaiset sanoo tekniikasta? Uskaltaako vedellä isommilla romuilla ilman että välilevyt pomppaa pois paikoiltaan? Näyttää jotenkin alaselkä että pyöristyis iha alhaalta mutta sit toisaalta näyttää et pysyy paketti kuitenkin hyvin kasassa eikä pyöristy ylempää kuitenkaan. Itse mave tuntuu melko jämäkältä ja hyvältä eikä kipua ole missään![]()

Kiitoksia! Olen itseasiassa huomannukkin että hieman karkaa painopiste pois kantapäiltä suuremmissa raudoissaJätä remmit pois, istu enemmän taakse ennen vedon aloittamista (saatat joutua leventämään jalkojen asentoa, nyt seisot varpailla hieman liikaa). Yläselän pyöristyminen ei muuten suuri virhe ole, lähinnä vaikeuttaa vedon lukitusta. Ala-/keskiselän pyöristyminen onkin jo vaarallisempaa. Ei kuitenkaan vielä kannata opetella yläselän pyöreenä pitämistä vaikka isot äijät niin tekeekin, koska semi vaikea saada samalla pidettyä alaselkä kontrollissa. Hyviä reenejä![]()

Kyykkyhän oli keveän näköinen! Muutenkin jätkän kyykyt näyttää hyvälle.
Miksi paino noin paljon noussut? Ihan tarkotuksella vai "vahingossa"?
eilen tuli sellainen kevyt 8500kcal syöpöteltyä niin vähän nosti painoa, muuten olisi 86-87kg välissä. Kyllä sitä kesällä taas ollaan hoikkaa poikaa!Mikäs noiden polvilämppäreiden funktio on tolleen väärinpäin? Pitänyt jo pitkään koittaa, jospa tuntuisivat paremmalta eivätkä vääntäisi polvea niin kovaa.