Itsellä oli viimeisen viiden viikon aikana 16 penkkitreeniä, 8 kyykkytreeniä ja 3 mavetreeniä. Kyykkyjä olisi ollut enemmän, mutta muut harrastukset verottivat. Kyykky tukee omalta osalta vetoa niin hyvin, ettei sitä tarvitse tehdä kuin kerran about kymmeneen päivään. Kyyky taas sitten joka toinen päivä ja penkki joka toinen päivä. Jos ei halua penkin frekvenssiä noin korkeaksi niin sitten tilalle yläkropalle jotain muuta. Kyykky+julle kombo on sellainen että ainakin omalla kohdallani voima välittyy suoraan maastavetoon. Kyykyn jälkeen voi toki ottaa jonkun vetovariaation, päivästä riippuen kevyesti tai kovaa.
Mullakin pysyy maastaveto aika lailla samoissa lukemissa vaikka ei edes tekisi lainkaa sitä, kunhan kyykkäilee(hiukan SJMV:a bodypainotteisti) ja pitää selän muutoin kunnossa. Penkin aion todnäk pitää samassa frekvensissä eli 2 krt viikossa. Ei sit pitäis kovin helposti ainakaa tulla mitää kränää olkapäitten kanssa.
21 päivän kyykkyhaaste oli ainakin ihan mielenkiintoinen kokeilu (lue myös tämä). VIPit pääsee alla olevasta linkistä selaamaan mun päivyriä tuolta ajalta. Meni ihan hyvin.
https://pakkotoisto.com/threads/beginner.90396/page-35#post-4504627
Joo, oon törmännyt aikasemmin paitsi en tuohon "Q&A". Joten kiitos siitä
Vippejä mulla ei ole, joten en tiedä miten sulla meni, mutta aivan hyvin varmasti. Tuliko voiman lisäks myös massaa vai yrititkö edes hankkiakaan lisää lihasta?Mäkin oon tehny kyykkyä, mavea ja rinnallevetoa välillä yhteensä jopa 5 kertaa viikossa, mutta sarjapituuksia ja painoja vaihdellen. On toiminut.
Muistatko edes suurinpiirtein millaisin sarja x toisto vaihteluin menit silloin? Itse ajattelin, että vois pyrkiä kyykyissä tekemään "daily maximeita" ja vähän back off settejä, nopeustreenejä, kevyitä treenejä ja jonkin sortin hypertrofiatreenejä eri kyykkyvariaatioineen, ettei kroppa ja mieli totu ihan heti kaikkeen :P