BB Mikko Ovaskainen

Hillityllä reservedieetillä menet, mutta entä sitten kun josain kohtaa tulee taas tilanne, että hiilaria on runsaasti ? Aikaisemmin sanoit, että olet ollut aikaisemmilla offeilla joko syömässä tai nukkumassa, koska kroppasi ei hiilaria kestä suurissa määrin. Meinaatteko rasvaa painottaa enemmän vai miten tuon vastaavan tilanteen pyritte estämään ?

Se pitää miettiä sitten jos sellainen tilanne tulee. Hiilarien ajoittaminen, välillä 0- hiilaripäiviä, pari viikkoa pluskaloreilla - viikko miinuksilla. Vaihtoehtojahan on erilaisia varmasti käytettävissä.

Uskon että kroppa tottuu kun edetään hitaasti. Ennenhän olen aina alkanut heti syömään niin paljon kuin vaan olen pystynyt. Mutta jos se ei totu, niin sitten mennään hillitymmillä hiilareilla tai jollakin yllämainituista keinoista. Dieetilläkin kehittyi pienemmillä hiilareilla, niin miksi ei kehittyisi offillakin.

Mun mielestä voisi panostaa myös vatsalihasten erottuvuuteen enemmän, ellei sitten vain ole geeneistä kiinni. Aika monella oli samaa onngelmaa, mutta varsinkin pitemmällä kilpailijalla pistää vähän silmään jos on "tyhjää" tilaa keskivartalossa. Voiko olla vain geneettistä että Nyyssölällä oli kisojen parhaat vatsalihakset, vai johtuuko se siitä että hän panostaa niihin täysillä, kuten blogissan on kertonut.

Viimeksi muokattu:
Mun mielestä voisi panostaa myös vatsalihasten erottuvuuteen enemmän, ellei sitten vain ole geeneistä kiinni. Aika monella oli samaa onngelmaa, mutta varsinkin pitemmällä kilpailijalla pistää vähän silmään jos on "tyhjää" tilaa keskivartalossa. Voiko olla vain geneettistä että Nyyssölällä oli kisojen parhaat vatsalihakset, vai johtuuko se siitä että hän panostaa niihin täysillä, kuten blogissan on kertonut.
Heitäppäs Mikolle muutama vinkki millä ensi kisoissa vatsalihakset oikein räjähtää silmille.

Heitäppäs Mikolle muutama vinkki millä ensi kisoissa vatsalihakset oikein räjähtää silmille.
Siltä se näytti vain ainoastaan Mikalla. En minä mistään mitään tiedä, joten ei siitä sen enempää.

Liitteet

• mikavertailu.webp
    mikavertailu.webp
    77,8 KB · Katsottu: 2 058
Viimeksi muokattu:
Vastasit omaan kysymykseesi.

Siltä se näytti vain ainoastaan Mikalla. En minä mistään mitään tiedä, joten ei siitä sen enempää.
Aika paljon selittyy ihan sillä, et Nyyssis on kireä ja rutistaa vatsoja tuossa posessa, Fobba on kans kireä mut ei jännitä vatsoja samallalailla, Ovaskainen ei oo niin kireä eikä myöskään jännitä vatsoja.

Vatsa tosiaan unohtui mainita tuossa heikkouksien listalla. Minulla on pienet vatsapalat ja niihin tarvitsee lisää kokoa.

Toisten ei tosiaan tarvitse juurikaan tehdä vatsoja, kun omaavat komean patteriston ilmankin, minä taas kuulun siihen porukkaan, kenen se patteristo pitää rakentaa.

Ja kyllä, niitä on ainoinaan treenattu ihan liian vähän kehonrakennusta ajatellen.

Ja mitä Mikaan tulee, niin sen lisäksi, että hänellä on todella kovat vatsat, Mika myös osaa poseerata niitä erittäin hyvin eri poseerauksissa ja eritavalla samoissakin poseissa.

Vatsa tosiaan unohtui mainita tuossa heikkouksien listalla. Minulla on pienet vatsapalat ja niihin tarvitsee lisää kokoa.

Piti just tulla kommentoimaan tuota samaa, että vähän kun saisi niihin palikoihin lisää paksuutta niin sitä kautta tulisi sitä "syvyysvaikutelmaa".
Mulla on itsellä sama ongelma, että palikoissa ei vain yksinkertaisesti ole tarpeeksi kokoa ja kun dieettaa, niin vatsa kyllä litistyy, mutta ne syvät urat uupuu :(

Mika treenasi vatsoja jossain vaiheessa ihan hulluna, kysykää vaikka häneltä. Muistan jostain postauksestaan. Satoja vatsoja päivittäin, tms,. jos en muista päin honkia.

Ja kyllähän se nyt vaan on niin, että paremmat vatsalihakset saa treenaamalla vatsalihaksia. Samalla tavalle ne kasvaa kun muutkin lihat. Jengi ei vaan oikeesti jaksa treenata niitä. Joku valittaa ettei omista sixpakkia vaikka treenaa vatsoja kerran viikossa sen muutaman väsyneen sarjan jalkapäivänä treenin loppuun. Ne on vähän ku pohkeet, niitä pitää treenata volyymilla useita kertoja viikossa eri pituisilla sarjoilla jos haluaa sinne kasvua. Ja kovat kyykky ja mave treenit ovat vain tekosyy vatsojen treenamatta jättämiselle. Itse oon huomannut miten suuri vaikutus vatsatreenillä on koko fysiikkaan, estetiikkaan ja suorituskykyyn vasta, kun niitä aloin tekemään kolme kertaa viikossa muutaman liikeparin superina kohtalaisella volyymilla.

Ja kyllähän se nyt vaan on niin, että paremmat vatsalihakset saa treenaamalla vatsalihaksia. Samalla tavalle ne kasvaa kun muutkin lihat. Jengi ei vaan oikeesti jaksa treenata niitä. Joku valittaa ettei omista sixpakkia vaikka treenaa vatsoja kerran viikossa sen muutaman väsyneen sarjan jalkapäivänä treenin loppuun. Ne on vähän ku pohkeet, niitä pitää treenata volyymilla useita kertoja viikossa eri pituisilla sarjoilla jos haluaa sinne kasvua. Ja kovat kyykky ja mave treenit ovat vain tekosyy vatsojen treenamatta jättämiselle. Itse oon huomannut miten suuri vaikutus vatsatreenillä on koko fysiikkaan, estetiikkaan ja suorituskykyyn vasta, kun niitä aloin tekemään kolme kertaa viikossa muutaman liikeparin superina kohtalaisella volyymilla.
Word!

Tässä tämä on kiteytettynä aika pitkälle.

Kyllähän porukka käyttää vatsatreenienki ajan hauiksien treenaamiseen. "Kyllä niitä sitten dietillä voi tehdä" tyyliin. Samanlainen olen itse ollut, mutta kyllä ne vatsalihakset pitää olla ihan siellä treeniohjelmassa ympäri vuoden, jos meinaa että on jotain näytettävää niiden osalta!!

Mitäs liikkeitä Mikko teet vatsoille ja kuinka useasti tulee treenattua ?
2 - 3 x viikkoon tulee treenattua. Teen yleensä joku 6 - 9 sarjaa / treeni. Liikkeinä on voimapyörä, vatsat kuntopallolla, lankku, vatsat taljassa, vatsakoneet ja keppikierto. Vaihtelen aina liikkeitä, ei ole mitään vakio-ohjelmaa.

Back
Ylös Bottom