BB Mikko Ovaskainen

tuli tuossa tuo Alonan haastattelu kateltua ja pakko oli tulla tänne vähän jätkää kehumaan! Oot kyllä yks suosikkibodari tällä hetkellä meikäläisen mielestä. Asiat tulee suoraan sanottua ja reippaalla kielellä. Suoraselekä tuntuu kanssa olevan, eikä oo liiemmältä ainakaan kusta nousuu päähän. Samoilta suunnilta Suomee oon itekkii kotosin, niin tuo tyyli kertoo juttuja ja vähätellä ihteesä (niin turhaa kuin se onkin sinun kohalla) on minun mieleen ja tunnistaa samoja piirteitä mitä itesäni on. Jatkahan murkuloitten vippailuja ja pie lippu korkeella!!

tuli tuossa tuo Alonan haastattelu kateltua ja pakko oli tulla tänne vähän jätkää kehumaan! Oot kyllä yks suosikkibodari tällä hetkellä meikäläisen mielestä. Asiat tulee suoraan sanottua ja reippaalla kielellä. Suoraselekä tuntuu kanssa olevan, eikä oo liiemmältä ainakaan kusta nousuu päähän. Samoilta suunnilta Suomee oon itekkii kotosin, niin tuo tyyli kertoo juttuja ja vähätellä ihteesä (niin turhaa kuin se onkin sinun kohalla) on minun mieleen ja tunnistaa samoja piirteitä mitä itesäni on. Jatkahan murkuloitten vippailuja ja pie lippu korkeella!!
No helevetti, kiitoksia :) Kiva kuulla, suoraselkäisyys on yksi tärkeimmistä henkilökohtaisista arvoistani.

Suora ja reipas varmasti kieli on, mutta se että ymmärtääkö porukka tätä "oikkeeta kieltä", niin se onkin toinen juttu :D

Mutta mie jatkan vippailua, lippu korkeella vaan sielläkin!

Onko muutes vippailtavan murkulan kokkoon tai muottoon tapahtunu muutoksia nyt offin alussa? :)
En ole lähtenyt mihinkään ryskähommiin, vaan enemmänkin volyymipainotteisesti olen mennyt. Mahdollisimman isoa painoa olen kyllä pyrkinyt käsittelemään, mutta olen pitänyt sen huolen, että kohteena oleva lihas on se mikä työskentelee. Enemmän treeneistäni voi lukea tuolta Fastspacen treenipäivyristä.

Onse Konaa perkele ihme mies, ellei ilmotusta jaettu jossakin Mikon somessa:hyper:

edit. jaa olihan se mikon facebookissa.

Viimeksi muokattu:
Ite kävin heti kyyläämässä ja näyttää että mikossa on pientä myyntimiehen vikaa :D. Ite ostaisin pois jos olis 100tkm vähemmän ajettu, Noin 5000 ekee halvempi ja ei ois bemari ;).. nooo tsoukki tsoukki.. hyvän näköne menopeli (y)

https://pakkotoisto.com/etusivu/?p=2427

5.jpg
1.jpg

Tuletko muuten Mr. O valtionhommissa miten asiakkaiden kanssa toimeen, tuleeko lätistyä paskaa samaan malliin ku muidenkin kanssa, vai onko töissä virallisempi linja? Onko kukaan millonkaan alkanu kovistelemaan enemmälti asiakkaista?

Muuan tuttu vanginvartija sanoi, että monet painit voi välttää puhumalla. Samahan se on monessakin työssä. Tosin vanginvartijoilla, järjestyksenvalvojilla ja poliiseilla ei aina ole valinnanvaraa. Jos on tappelu menossa, niin pakkohan se on viran puolesta jo mennä lopettamaan. Eli veikkaan, että Ovaskaisen kohdalla on töissä sama homma, että sekä että, eli että toisaalta mahdollisimman paljolti kannattaa pärjätä puhumalla, yrittää olla reilu, mutta joskus on pakko puuttua asioihin fyysisestikin. Samainen kaveri tuntuu olevan joskus aika kyllästynyt/tympiintynyt paitsi töissään, niin myös julkisuudessa siihen, miten melkein kaikille rikollisille on arkinen perusjuttu valehdella 100% aina, on sanonut, ettei jaksaisi aina niitä paskapuheita kuunnella.

Viimeksi muokattu:
Muuan tuttu vanginvartija sanoi, että monet painit voi välttää puhumalla. Samahan se on monessakin työssä. Tosin vanginvartijoilla, järjestyksenvalvojilla ja poliiseilla ei aina ole valinnanvaraa. Jos on tappelu menossa, niin pakkohan se on viran puolesta jo mennä lopettamaan. Eli veikkaan, että Ovaskaisen kohdalla on töissä sama homma, että sekä että, eli että toisaalta mahdollisimman paljolti kannattaa pärjätä puhumalla, yrittää olla reilu, mutta joskus on pakko puuttua asioihin fyysisestikin. Samainen kaveri tuntuu olevan joskus aika kyllästynyt/tympiintynyt paitsi töissään, niin myös julkisuudessa siihen, miten melkein kaikille rikollisille on arkinen perusjuttu valehdella 100% aina, on sanonut, ettei jaksaisi aina niitä paskapuheita kuunnella.

Mä kans tapaan töissä päivittäin paria patologista valehtelijaa, joiden jutuista 1% on totta ja loput satua/Lapin lisää. Oikein tosielämän Rekkamies Maureja. Oon nyt pari vuotta kuunnellut niitä juttuja päivittäin ja täytyy sanoa, että todella raskasta se on. Joskus on tullut vähän toppuuteltua kun jutut lähtenyt ihan ihmeellisiksi, mistä nämä kaverit vetävät heti herneen nenään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom