Ihan vain mielenkiintoisempien duunien perassa taalla ollaan. Nyt 6v tyokokemuksella alkaa palkkakehitys menna Suomen ohi, varsinkin jos euroiksi kaantaa, tahan asti on mennyt aika samoissa tai vahan alle. Verot tosiaan vahan pienemmat ja edut paremmat, mutta elaketta pitaa saastaa itse joka tasaaa eroja. Tuloerot tosiaan on selvasti kovemmat taalla ja palkkakehitys ei hyydy samoin kuin Suomessa.Saatko enemmän kuin suomessa sait/saat vai miksi asut siellä?
Miten mulla on mielikuva että Briteissä on noi tuloerot kovat vs. Suomi: köyhiä ei hyysätä ja parempituloiset saa 60-80 k / vuosi
No ei tarvitse kuitenkaan surra että suomalaiset olisi liian hyvätuloisia, sillä eiköhän täällä tulla vetämään aika lailla nollalinjaa seuraavat vuodetsiitä olen ihan samaa mieltä että duunareilla ei tule olla mitään oikeutta matkustaa maailmalla ja ajella uusilla autoilla, ei varmasti ole töitä kohta kellään kun alaluokilla on varaa käydä hummailemassa rahaa Thaimaassa.
Noista minimipalkoista viela, etta tuo £6.5/h, joka on noussut reilu 13% vuodesta 2008, on yli 21-vuotialle, minimit oppisopimuksille ja alle 21-vuotiaille on £2.73 - 5.13£/h. Noita oppisopimuksia kaytetaan myos paljon enemman kuin Suomessa.
siitä olen ihan samaa mieltä että duunareilla ei tule olla mitään oikeutta matkustaa maailmalla ja ajella uusilla autoilla, ei varmasti ole töitä kohta kellään kun alaluokilla on varaa käydä hummailemassa rahaa Thaimaassa.