Miten maamme talous oikein saadaan kuriin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Tohon Nesteen biopolttoainejalostamon sijoitukseen hyvin sopiva blogikirjoitus teollisten investointien houkuttelemisesta Suomeen: http://*******************.blogspot.com/2021/02/miten-saada-talouskasvua-suomeen-osa-2.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
172066003_10158540864458889_6015726786854879725_n.jpg

Mä oon aina sanonut kaikille jotka valittavat siitä että joku toimitusjohtaja tienaa että menkää itse kouluun ja yrittäkää vähän enemmän. Tie on vitun pitkä jos haluaa alkon toimariksi. En ota kantaa siihen minkä arvoinen toimari on mutta vastuullisesta tehtävästä maksetaan. Huolestuttava on suomen palkkataso. Nämä yleiset korotukset ovat naurettavat ja suomi on kallis maa

Mä oon aina sanonut kaikille jotka valittavat siitä että joku toimitusjohtaja tienaa että menkää itse kouluun ja yrittäkää vähän enemmän. Tie on vitun pitkä jos haluaa alkon toimariksi. En ota kantaa siihen minkä arvoinen toimari on mutta vastuullisesta tehtävästä maksetaan. Huolestuttava on suomen palkkataso. Nämä yleiset korotukset ovat naurettavat ja suomi on kallis maa
Niin näihin valtion yritysten ja virastojen yms korruptiolaitosten johtoon pääsee kyllä kuulumalla poliitikkojen lähipiiriin. Käydyt koulut ja muut meriitit on näissä tapauksissa yhtä tyhjän kanssa.

Oikeiden yritysjohtajien palkkioiden ja vastuiden kanssa näillä asioilla ei ole mitään tekemistä.

Niin näihin valtion yritysten ja virastojen yms korruptiolaitosten johtoon pääsee kyllä kuulumalla poliitikkojen lähipiiriin. Käydyt koulut ja muut meriitit on näissä tapauksissa yhtä tyhjän kanssa.

Oikeiden yritysjohtajien palkkioiden ja vastuiden kanssa näillä asioilla ei ole mitään tekemistä.
Oikeassa olet varmasti mutta kyllä yksityisellä puolella toimitaan samalla tavalla. Jos katsotaan laajemmin niin ongelma on siinä kuin potkitaan ihmisiä pihalle samalla kun johto nostaa entistä enemmän palkkaa. Suurinpana ongelmana pidän sitä että palkkataso on huono. Suomi on kallis maa ja duunareille ei makseta. Siihen on monta syytä tottakai.
Kyllä työelämän hiarkia on tehty aika selväksi. Tavallinen duunari on pelkkää paskaa jolle ei anneta mitään

Saadaankohan vielä aikaiseksi kiva tilanne.
Euroalueen inflaatio saa korot nousuun, mutta Suomessa talous kasvaa sitä euroalueen inflaatiota hitaammin.
Mitähän siitä sitten seuraa?

Saadaankohan vielä aikaiseksi kiva tilanne.
Euroalueen inflaatio saa korot nousuun, mutta Suomessa talous kasvaa sitä euroalueen inflaatiota hitaammin.
Mitähän siitä sitten seuraa?

Epäilemättä huonoa seuraa... Kantsis vaan kaikki mahdollinen "laina" eli EU:n digiprintterillä painettu raha ottaa vastaan ja pistää kasvupanostuksiin, koulutukseen, verotuksen alentamiseen, infraan jne. Poliitikot ei enää puhu rehellisesti näistä jutuista, EU menny aikamoiseksi suhmuroinniksi ja rahan painaminen on se EU:n ja euron koossa pitävä voima. Toki tätä samaa tapahtuu jenkkilässä, kiinassa ja muualla, mut meidän poliitikoiden puheet on ihan harkittua ummikolta ummikolle höpöä, sanosivat asiat niinku ne on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom