Kyllä tänne saa ihan kaiken vahvuiset videoita ladata, tietääkseni..
ei mua kiinnosta "poden" voimat vittuakaan. Ihan pelleilyltä näytti nuo videot joten sillä kysyin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tänne saa ihan kaiken vahvuiset videoita ladata, tietääkseni..
ei mua kiinnosta "poden" voimat vittuakaan. Ihan pelleilyltä näytti nuo videot joten sillä kysyin.
No siinä on tekemisen meininkiä! Hyvä pouttu!
Jätkähän tärisee kuin ihmisvibraattori, meneekö dieetillä vielä laittisiideriä?
E: Jahaas täällä näköjään paskahousut taas vinkumassa bodauksen SM-KULTAMITALISTILLE!
![]()
Mikäs ton kuminauhapainopenkin idea on? :D
...tätä varten sellaisia super kevyitä erikoistankoja banbell barin nimellä. Muita nimityksiä tähän tehdyille tangoille on ainakin bamboo bar ja eartquake bar.
Jokin tuollainen olisi kyllä kiva omallekin salille, vaikka tosiaan normaalissakin tangossa on jo reilusti haastetta. Sitten vielä joku laittaa fat gripzit siihen kiinni:hyvä: On kyllä fat gripzit itsellänikin aina laukussa mukana, mutta vielä näihin ei ole tullut mieleen niitä laittaa.Meillä on salilla tähän sahattu seipäästä pätkä, mutta sitä en nyt ensimmäisellä kerralla vielä uskaltanut kokeilla, kun tarpeeksi hazardilta tuntui ihan normi tangollakin :D
Tuolla kaverini instatilillä on video, jossa yksi likka tekee tuota suoralla tangolla:D Tosin painoahan on aika vähän siinä roikkumassa, kun tanko kuitenkin painaa sen 20kg.Pystypunnerrus suoralla tangolla tolleen merimiestyyliin olis sellanen liike, etten ehkä itse viitsisi tehdä. Olen joskus tyhjällä camber barilla kokeillut ihan huvikseni pystypunnerrusta ja jo siinä tanko meinas osua leukaan, kun se heilu aika arvaamattomasti. Voin vaan kuvitella, et kuminauhoista roikkuvat painot vaan pahentais asiaa. Tommonen videolla oleva vino tanko on varmasti parempi.