Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
[video=youtube_share;oQtjo5LYjY8]http://youtu.be/oQtjo5LYjY8[/video]
Olisko eka video missä kyykitään eikä oranki ole arvostelemassa syvyyksiä:wtf:
21v, 93kg.samaa mietin, ei ole edes "nippa nappa voimanostosyvyisiä", mutta silti pahaa sanaa ei kuulu? :oOlisko eka video missä kyykitään eikä oranki ole arvostelemassa syvyyksiä:wtf:
Vittu et hajosin tolle miten jätkä pomppaa tosta penkiltä! [emoji23][emoji23][emoji23]
Kävin vähän penkkaamassa![]()
Rupee kyl vituttaan kun nuo junnut pärjää jo alle parikymppisenä paremmin kuin itse ikinä monen vuoden treenillä. Mutta hatunnosto kyllä, kovia rautoja nää nuorikot nostelee! :thumbs:Ei jumalauta.:wtf: Mitä jymyhunanaa teille nuorille nykyään syötetään?..:thumbs:
Kiitoksia4,5 vuotta takana, 5-7 reeniä viikkoon tehty!
Oma paino 120kg, pian tästä taas dietille, mukavampi vähän kevyempänä ettei tarvi tämmönen possu olla... :hyvä:
184cm, tuolta treenipäiväkirjasta löytyy enemmän. Tulevaisuudessa kyllä varmaankin, nyt olen yhden gpa kisan käynyt ja maaliskuussa toisen kerran, pitää nyt kokeilla onko tää kisailu sit mun juttu. Helppoa tuolla kun ilmottautuu vaan ja menee kisoihin.Paljonko sulla on pituutta? Aika raamikkaalta näytät, ei ikinä uskoisi että painoa 120kg. Onko tulevaisuudessa mielessä kisata Ipf:ssä?