Itsehän olen ylijumala, tuo Jerkku on kastia alempi. Totean täten että mave ottaa sekä alaselkään että takareisiin, ja määrät vaihtelevat käytännön tasolla paljonkin suorittajakohtaisesti riippuen monista muuttujista, kuten tekniikasta.
Pitäkää hauskaa hyväksyessänne tämä mielipiteistä riippumaton fakta tai nauttikaa siitä että olette faktuaalisesti väärässä maailmankaikkeuden tappiin asti. Mitkään kuolevaisten ja alijumalien vastaulinat eivät tätä muuta, minua ylempää olentoa ei ole myöskään olemassa.
T: Ylijumala
Pitäkää hauskaa hyväksyessänne tämä mielipiteistä riippumaton fakta tai nauttikaa siitä että olette faktuaalisesti väärässä maailmankaikkeuden tappiin asti. Mitkään kuolevaisten ja alijumalien vastaulinat eivät tätä muuta, minua ylempää olentoa ei ole myöskään olemassa.
T: Ylijumala

Yläselällä tulee aivan vedon lopussa myös jonkin verran dynaamista työtä riippuen siitä miten rentoina hartiat on ja päästääkö yläselän pyöristymään eli kun oikaistaan rintaranka ja vedetään lavat taakse loppuojennuksessa. Lannerangan asento pitäisi kuitenkin pysyä neutraalina koko liikkeen ajan.