Lähinnä pientä vaihtelua haen voimatreeni jakson jälkeen, että pysyis homma mielekkäänä. Millasia sarjoja leuanvedossa? Omalla painolla menee vastaotteella 10-15
Lisäpainoja vaan leukoihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähinnä pientä vaihtelua haen voimatreeni jakson jälkeen, että pysyis homma mielekkäänä. Millasia sarjoja leuanvedossa? Omalla painolla menee vastaotteella 10-15
Minkä niminen mahtaa allaolevan kuvan laite olla ja mihin lihaksiin tuo liike kohdistuu?
Vaikuttaako asiaan mitenkään se , kun tarkoituksena on ensisijaisesti laihduttaminen tai kiinteyttäminen, että teenkö puntin monella toistolla ja pienillä painoilla vai lyhyillä toistoilla ja isoilla painoilla. Onko mitään merkitystä ?
Vaikuttaako asiaan mitenkään se , kun tarkoituksena on ensisijaisesti laihduttaminen tai kiinteyttäminen, että teenkö puntin monella toistolla ja pienillä painoilla vai lyhyillä toistoilla ja isoilla painoilla. Onko mitään merkitystä ?
SJMV:tä tehdessäni koen rasituksen pistävän enemmän alaselän kuin takareisien seudulle. Ohessa on video, jossa näkyy suoritustekniikkani. Kertokaa, missä minun kannattaisi parantaa.
https://www.facebook.com/photo.php?v=1488928407988624&set=vb.100006144374342&type=2&theater
Mulla oli eilen punnerrustreeni ja nyt on jotkut selkälihakset kipeet. WTF?? Voiko olla että tein esim dippejä penkkiä vasten jotenkin väärin niin että se ois ottanut selkään (ainoo uusi liike eilen)?
Itsellä ainakin kikkoja joilla tuntuman saa hyvin tuonne takaosastolle on aloitusasennossa jalkaterien kääntäminen hieman sisäänpäin sekä pakaroiden jännittäminen. Puristat pakaroilla yläasennossa ja kun lähdet alhaalta venytyksestä nostamaan tankoa ylöspäin. Keskityt, että tangon laskeminen tapahtuu läheltä sääriä ja lähinnä viemällä lantio taakse. Kannattaa myös pitää huoli, että lavat ovat kontrollissa. Ei tarvitse olla mitenkään korostetusti yhteen vedettynä, mutta itsellä ainakin pysyy alaselkä paremmin paketissa kun yläselän kontrolli on kuosissa.
Olen vähän aikaan jo miettinyt noita ylä- ja alataljan kapeita ja leveitä otteita, olen 17vuotias tyttö ja haluan kauniit pyöreät lihakset selkään, en toivoisi saavani leveää selkää ja hartioita, joten mitä liikkeitä ja otteita selkäpäivään kannattaisi ottaa, ohjelmastani löytyy selkäpäivänä ylätalja kapealla otteella, alatalja kapealla otteella, ja kulmasoutu tangolla, muutenkin selkäpäivä aika köyhä..
Eihän tuo jalkaterien kääntö kuormita niveliä tai polva kovin paljoa?
Olen vähän aikaan jo miettinyt noita ylä- ja alataljan kapeita ja leveitä otteita, olen 17vuotias tyttö ja haluan kauniit pyöreät lihakset selkään, en toivoisi saavani leveää selkää ja hartioita, joten mitä liikkeitä ja otteita selkäpäivään kannattaisi ottaa, ohjelmastani löytyy selkäpäivänä ylätalja kapealla otteella, alatalja kapealla otteella, ja kulmasoutu tangolla, muutenkin selkäpäivä aika köyhä..