Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Mukavaa settiä jälleen Vatasella! Paljonko painoa miehellä tällä hetkellä?

Kiitos!

Kunto on karannut vähän käsistä mutta kerrankun karkasi niin antaa nyt vaan karata sitten kunnolla! Aamupainoo en oo hetkeen mitannut mutta ihan mielenkiinnosta kävin äsken kattomassa niin 128,1kg näytti näin päiväseltään :) Varpaita en oo enään nähny kuukauteen ja kullia en ainakaan kahteen... :)

Jatketaan harjoituksia!

PR-päivä! :D
200kg pysähtyi puolen välin jälkeen, pelottavan tuntoinen oli kun ei ole yli 170kg ollut niskassa kuukauteen. Hyvän näköinen 195kg kuitenkin tuli (ja 6x170kg), niin jäi hyvä mieli :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"hirveetä rykimistä", "liian pystyssä", "vajaata nylkytystä", "trapseille menee"

;)

Välillä vähän isommalla raudalla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muttaku sitten jos Pena tulee salille ja Pena haluaa kyykätä, mutta Matti tekee hauista kyykkyräkissä, mitäs sitten?

Pena kysyy Matilta oliko vielä paljon kesken, ja toivon mukaan Matti sanoo että tuu vaan tähän, mä voin tehdä haupitseja muuallakin. Penahan voi myös asiallisesti päästää kysymyksen ilmoille, että voiskohan jossain muualla tehdä hauiksia. Jos vastaus on ei, Pena voi käydä kirjottamassa joko salikomediaa- tai mikä potuttaa salilla käynnissä eniten-ketjuun siitä miten perseestä se on kun joku valtaa kyykky räkin hauiksille.

I rest my case.

Muttaku sitten jos Pena tulee salille ja Pena haluaa kyykätä, mutta Matti tekee hauista kyykkyräkissä, mitäs sitten?

No siinäpä vasta ylitsepääsemätön ongelma, voi kunpa olisikin olemassa jonkinlainen menetelmä jonka avulla ihmiset pystyisivät kommunikoimaan keskenään...

Itte en kehtaa, mutta ei mua kyllä tippaakaan haittaa jos joku kyykkyräkissä tekee hauiskääntöjä, olettaen että on valmis siirtymään jos joku tulee kyykkäämään.

Kyllä mä ainakin olen tehnyt monesti hauista kyykkyhäkissäkin. Itseasiassa joskus ihan käsipainojenkin kanssa seissyt keskellä häkkiä. Mut aina siihen on päässyt muut tekemään jos on tarvetta ollut. Ja seuraan kuitenkin sarjojen välillä sen verran ympäristöäkin että ainakin luulisin huomaavani jos joku kysyvästi/ärsyyntyneesti vieressä tuijottaa mutta ei saa kysyttyä pääsiskö kyykkäämään. Tuossa vaan sattuu olemaan toinen salin kahdesta peilistä, ja sen toisen peilin edessä on monesti enemmän vilskettä kuin tuossa.

no siinäpä vasta ylitsepääsemätön ongelma, voi kunpa olisikin olemassa jonkinlainen menetelmä jonka avulla ihmiset pystyisivät kommunikoimaan keskenään...

common.webp

Back
Ylös Bottom