Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mahdollista että ~170cm täysin normaalivartaloinen ( ei siis mikään ogre ) likka teki jalkaprässissä 240kg painoilla sarjoja?
En nähnyt tekikö jotain erikoista liikettä vai ihan normaalisti, mutta painot laskin kurkistamalla toisen laitteen ohi kolmeen kertaan ( 4x25kg, 1x20kg kiekot molemmilla puolilla ) koska en ollut uskoa silmiäni. Näytti ihan fysiikanlakeja uhmaavalta, kun vertasi likkaa ja painoja. Jäätävää, ellei itsellä vaan mennyt jotain oleellista ohi. Itse en pysty lähellekkään tuohon määrään.
Menee hukkaan. Juo mielummin neljä lasia maitoa.Onko haittaa jos juon 4 kaljaa kun kävin tunti sitten treenaamassa? Meneekö gainssit hukkaan? Näin oon kuullu, mutta en tiedä sitten paljon sitä pitäisi litkiä että näin kävisi.
Onko haittaa jos juon 4 kaljaa kun kävin tunti sitten treenaamassa? Meneekö gainssit hukkaan? Näin oon kuullu, mutta en tiedä sitten paljon sitä pitäisi litkiä että näin kävisi.
Voidaanko puhua supersarjasta jos tekee esim hauikset ja vatsat vuoronperään pitämättä taukoa. Yleensähän supersarjalla tarkoitetaan samaa toimenpidettä mutta kyseessä on vastalihakset, jos olen oikein ummartanyt.
Voidaanko puhua supersarjasta jos tekee esim hauikset ja vatsat vuoronperään pitämättä taukoa. Yleensähän supersarjalla tarkoitetaan samaa toimenpidettä mutta kyseessä on vastalihakset, jos olen oikein ummartanyt.
Mun mielestä joo. Supersarja on mulle ainakin vaan kaks mitä tahansa liikettä peräkkäin ilman taukoa liikkeiden välissä. Vastalihasten lisäksi supersarjoja tehdään usein samallekin lihakselle (esim. pystypunnerrus ja viparit).
Kuinka monta sarjaa minimissään on giantsetti(4)?
Mihin supersarjojen hyöty edes perustuu?