Oranki
The Pink Chocobo
Voi olla. Ehkä. Mulla kyllä meinaa polvet painua sisään asennosta riippumatta, mutta missään asennossa ei painu jos en anna painua. Tosin ihan superleveää en ole kokeillut missä on jalkaterätkin melkein 180 asteen kulmassa.
Ja toin vain esille eri näkökulman. Ei niistä tarvitse aina hermostua. En ole täällä väkisin etsimässä erimielisyyksiä Orangin kanssa vaan ihan hyvällä mielellä. Sulla vain on tapana ajatella kyykky suorituksena voimanostotyyliin ja selvästi osaat asiasi, mutta kaikki ei harrasta voimanostoa. Tämä siis siitä että JOS vaikka henkilön on tarkoitus tappaa etureidet kyykyssä, mutta polvet painuu kapealla asennolla sisään mutta leveällä ei, niin onko silti tarkoituksenmukaista leventää asentoa vai keksiä toinen keino polvien linjassa pitämiseen?
Ja tämä ei ollut sitä että olen eri mieltä kanssasi, koska et ottanut edes kantaa tähän asiaan, vaan lisäys.
No siis näkisin ton polvihomman niin, että yleensä saa paremmat nivelkulmat voimantuoton kannalta kun leventää asentoa, mutta raja on juurikin tossa että polvet pysyy vielä helposti ulkona. Toi on kiinni liikkuvuudesta ja loitontajista/ulkokiertäjistä. Niin ja en kyllä edes noita voimanostokyykkyjä erityisemmin täällä hehkuta. Oon tainnut sanoa, että jos ei oo kisoihin menossa niin mieluummin minusta pystympi, kapeampi kyykky niinkuin painonnostajilla. Se on kuitenkin teknisesti helpompi ja vaatii vähemmän liikkuvuutta kuin voimanostokyykky.
!