Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Mä en viitsi kuvata videota tänne. Paha mielihän siitä tulisi kun toinen on kuin veistos ja suurin osa foorumisteista jotain pulkannaruja ilman sitä pulkkaa...

Ja pelastajaahan mä tarttenkin, koska olenhan heikko nainen joka ei osaa itse puolustaa itseään :rolleyes:

Mun mielestä nyt on täysin epäolennaista puuttua siihen että mun jalkojen välissä on viiva eikä tikku. Ihan samanlaista keskustelua pystytään käymään tekniikoista, sekä puolesta että vastaan.

Pari etukyykkyä... teen etaria apuliikkeenä takakyykyn jälkeen ja yleensä yritän pitää suht helppoina nämä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On muuten helvetin kovia etukyykkäyksiä!

Pari etukyykkyä... teen etaria apuliikkeenä takakyykyn jälkeen ja yleensä yritän pitää suht helppoina nämä.

No just just, ja meikäläinen funtsailee että paljonkohan tuo salin etukyykkyhaarniska painaa kun tuntuu niin raskaalta. Jäätäviä on etukyykyt mardella, hats off.

pj80f.jpg

Kyykky ihan ok, mutta eikö olisi kätevämpi jättää nuo jousilukot pois, tuossahan tulee puolen minuutin paussi jo niitä härvätessä ;) Ja sitä myötä itse tekisin pudotukset tuosta 90->70->50 suunnilleen

Mun on kyllä pakko hommata kanssa noi trikoot. Ja pinkit, koska Kai Greene. Hyvää settiä taas ja hyvä, että aktiivisesti pusket videoo. Auttaa myös varmasti kehityksen kanssa! :)

podauksessa kyykyt kandeis tehdä ilman noita pausseja.. ei sitä ylätaljakaan tai hauiskääntöä tehdä yks toisto ja sit 3 sek tauko ja taas uus toisto. suoraa soittoa vaan ylös alas ylös alas!

podauksessa kyykyt kandeis tehdä ilman noita pausseja.. ei sitä ylätaljakaan tai hauiskääntöä tehdä yks toisto ja sit 3 sek tauko ja taas uus toisto. suoraa soittoa vaan ylös alas ylös alas!

Täytyypä tehdä ens kerralla ilman turhia taukoja. Se on hyvä että täällä saa rakentavaa kritiikkiä ku meidän salilla neuvominen on aika vähäistä.

Kyykky on vaan niin vitttumainen liike, että siinä rupee heti tulee se mukavuudenhalun tunne, että pitää päästä helpoimman kautta :D

Esim. Itelle monesti käyny, että pitäs tehä vaikka 8 toistoo, nii vitosen kohalla rupee tuntuu, että eiköhän tää oo jo tarpeeks :D Mutta aina on sarjat vedetty niin pitkälle kun on aluks suunnitellu. Jos ei sitten jonkun polven vittuilun takia joudu jättämään sarjaa kesken.

On kyllä tosi vittumaista tehä tolleen jatkuvalla pumppauksella, jos ekaa kertaa tekee, imo. Tulee seinä vastaan aika äkkiä.

Täytyypä tehdä ens kerralla ilman turhia taukoja. Se on hyvä että täällä saa rakentavaa kritiikkiä ku meidän salilla neuvominen on aika vähäistä.

Ensi kerralla ylhäällä vain sen aikaa että saat jännitettyä lihakset ja välittömästi alas. Hyvällä negatiivisella. Ja joku varmistamaan sarja niin, että auttaa viimeisen ylös ja tiputtaa kiekkoja sun puolesta. Hyvä jos saat kaksi varmistajaa niin voi ottaa kiekot pois lennosta ilman että paine häviää lihaksilta (ei tankoa telineisiin.) Lupaan että lähtee hieman eri lailla sattumaan. :puntti:

Back
Ylös Bottom