Niin uskomattomalta luin tämä jännittävä kysymys kenties vaikuttaa niin kyllä, olen tosissani kysymässä tätä
:
Ehdin ennen kohdalleni koitunutta synkkää elämänkriisiä treenailla n. 8-9 kk sikana ja kehitystä tuli ihanasti. Oon täältä lukenut, että n. vuosi on aloittelijalla aikaa hyödyntää tuota ihanaa kehityksen virtaa eli kohtuullisen pienelläkin panoksella kehitystä väkisinkin tulee - ja tulihan sitä. No, tuli sitten muutaman kuukauden tauko treenailuun ja kävin pyörimässä salilla n.3-4 kk harvakseen ja tein aivan alisuorituksena kaiken. Kysymys kuuluukin, onko mulla nyt ikäänkuin olemassa "uudelleen" sitä aloittelijan kehityskautta ikään kuin reservissä? Siis kun ei tullut vuotta treenailtua yhteensä niin oonko edelleen ns. aloittelija ja odotettavissa on käyttämättä jääneeltä ajalta yhtä huimaa kehitystä seuraavien kuukausien ajan? Vai meniks mun juna jo... :(
Saasta, saikohan tästä nyt kukaan selvää...
:Ehdin ennen kohdalleni koitunutta synkkää elämänkriisiä treenailla n. 8-9 kk sikana ja kehitystä tuli ihanasti. Oon täältä lukenut, että n. vuosi on aloittelijalla aikaa hyödyntää tuota ihanaa kehityksen virtaa eli kohtuullisen pienelläkin panoksella kehitystä väkisinkin tulee - ja tulihan sitä. No, tuli sitten muutaman kuukauden tauko treenailuun ja kävin pyörimässä salilla n.3-4 kk harvakseen ja tein aivan alisuorituksena kaiken. Kysymys kuuluukin, onko mulla nyt ikäänkuin olemassa "uudelleen" sitä aloittelijan kehityskautta ikään kuin reservissä? Siis kun ei tullut vuotta treenailtua yhteensä niin oonko edelleen ns. aloittelija ja odotettavissa on käyttämättä jääneeltä ajalta yhtä huimaa kehitystä seuraavien kuukausien ajan? Vai meniks mun juna jo... :(
Saasta, saikohan tästä nyt kukaan selvää...