Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi prässien syvyydet on kiinni aina liikkuvuudesta. Hieman pitäis ottaa alemmas tuossa 500 kg pudotuksessa, eli liikkuuvuutta lisää hanuriin ja takareisille. Jos tuolla liikkuvuudella tekee täyttä liikerataa ni alaselälle menee paineet.

no syvemmäl meni ainaki 2009
Tekniikan kustannuksella ja pahasti.
Jalkaprässistä: En suostu vetämään polvia kylkiluista sisää. . Tuo prässi on siitä huono kun a) selkänoja pitää laittaa ihan pystyyn tai äijä luisuu paikaltaan b) liian lyhyet jalat että voisin ottaa leveämmällä sumolla kelkan raudoilta edes pois, sumolla sais syvempiä toistoja. Tuolla jalka-asennolla ei voi tehdä syvempiä jos ei välttämättä tahdo vetää muutamaa hassua sataa kiloa kylkiluista siisään. 100kilon nytkyttelyn otin puhtaasti etureiskoille ja niissä syvyys hyvä.
Mä en nyt tajua jeissi.. ooksä käyny sarjojen välis vaihtaa paitaa vai häh??
Vai että kylkiluista sisään :D Eli vaihtehdot on 5cm liikerata tai sitten iha rehellisesti kylkiluista sisään, ok. Ja toisaan, itse tuossa samanlaisessa prässissä tehneenä voin kertoa, ettei mies luisu paikaltaan, kun ottaa niistä kahvoista kiinni sen sijaan, että pitäisi niitä polvilla.
Aikamoista selittelyä, mutta tämän tarkoitus ei nyt ollut olla mitään vittuilua vaikka vähä piruilen. Kokeile huviksesi ensi kerralla laittaa ehkä 100 kg vähemmän rautaa, laske penkkiä loivemmaksi, ja ellei sulla ole polvivaivoja niin laske myös jalkoja kelkassa vähän alemmas ja kädet kiinni kahvoihin, niin huomaat että aika paljon pienemmilläkin raudoilla saa jalat treenattua - isommalla liikeradalla ja turvallisemmin.

Liikerata on lyhyt, mutta se on pakon sallima noilla jalkaprässin välityksillä ja tuolla jalka-asennolla.
Tuolla jalka-asennolla ja selkänojan kulmalla vaihtoehdot ovat kylkiluista sisään ja 5cm liikerata, minä valitsin ja tulen valitsemaan jatkossakin jälkimmäisen vaihtoehdon hyvillä mielillä.
Jos lihaa tarttuu ja paikat pysyy ehjinä, niin ei kai siinä sitten mitään.Eihän tossa mitään vikaa oo. Todennäkösesti kuitenki teet jotain muita liikkeitä vähän paremmalla liikeradalla. Itekkin tykkään tehä prässit isolla painolla ja vähän vajaammalla liikeradalla. En usko, että sillä on lihaskasvun kannalta kauheesti haittaa, jos joskus käyttää vähän isompia painoja.