Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Yks vinopenkki + kulmasoutu superi tähän väliin. Mukavia sarjoja suht "isolla" volyymilla :)
1x8x80,2x5x82,5,2x5x87,5
1x8x90,2x6x95,2x5x100

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Frendi haasto ottaa 15 toistoa, joten olihan se pakko ottaa 15 vaikka tekniikka kärsikin :D
E: Ja painoa 125kg olettaen, että smithi painaa 25kg. En tosin yhtään tiedä todellista painoa.

Kvarnari tossa laittoikin liiton kisoista penkkiosuuden. Allekirjoittaneen kanavalla video koko pituudessaan, mutta samoja pätkiä.

Sen sijaan tässä leuanvetovideota. Videon edetessä maksimipaino kasvoi. Kovimmat vedot oli +60kg limpuilla, itse sain 55kg ylös ja 65kg jäi himpun vajaaksi. Liiton salikisoissa oli mm. 2013 Athletic Fitness kultamitalisti Tommi Lamminaho (valitettavasti Tommin suoritteita ei tullut videoitua, mutta 65kg ei hälläkään noussut, toki lähempänä kuin allekirjoittaneella). Leukoja Tommi vetäsi 31 kappaletta PUHTAANA (kisoissa 28). :) Se video.

Miksi tossa penkkikisassa aidot liiton miehet oli enemmän katsojan roolissa? Olisi toivonut heidän voimannäytteitään teille nuoremmille(vaikkakin VL-henkisille). :hyper:

Miksi tossa penkkikisassa aidot liiton miehet oli enemmän katsojan roolissa? Olisi toivonut heidän voimannäytteitään teille nuoremmille(vaikkakin VL-henkisille). :hyper:

Aidoimmat liiton miehethän tulivat vaan huutelemaan tonne, että ei mihinkään! Ei vaan, salin todelliset VL-miehet (+70v poppoo) ei kisoihin valitettavasti tullu, vaikka olis varmasti jonkun toiston saanutkin. Yks vl-setti olis pitäny kuvata, kun eläkeläinen lykki parikytä toistoa kasikympillä. Joka toisto ihan identtinen (siis tiukka, ei räjähtävä), mutta sisu se on mikä puhuu prkle!

Todettakoon, että kovat otteet, rento meno.

Samasta treenistä kun se edellinen video oli, mutta tässä kaikki kuvatut setit...myös kaksmarkkanen.

Frendi haasto ottaa 15 toistoa, joten olihan se pakko ottaa 15 vaikka tekniikka kärsikin :D
Aikamoisia pommeja. Ei siinä mitään, mutta smithissä kuitenkin oletettavasti treenataan kehonrakennusmielessä, niin eikö hieman kontrolloidumpi negatiivinen olisi fiksumpaa?
Toki eri asia jos teit noin vain tuon haasteen takia.

Aikamoisia pommeja. Ei siinä mitään, mutta smithissä kuitenkin oletettavasti treenataan kehonrakennusmielessä, niin eikö hieman kontrolloidumpi negatiivinen olisi fiksumpaa?
Toki eri asia jos teit noin vain tuon haasteen takia.

Normisti teen tokana liikkeellä 75kg:lla hitaiden negatiivisten kanssa, haasteenhan takia vedin noin :D

Varmuuden vuoks tuo lyhyt klippi, jos taas lähtee ääniraita tai jotain vastaavaa...

Ei taida niille epäilijöille olla väliä onko testattu vai ei. Eikä millään muullakaan, jos joku on päättänyt että rautaa X kukaan ei voi natuna nostaa, niin sitä mielipidettä ei tunnu mikään kääntävän. Haters gonna hate! Siltä se ainakin pakkiksella vaikuttaa. Vieläkun uskosivat, että minä en mikään lahjakkuus ole tähän voimailutouhuun, huippulahjakkuudet pääsee samaan ja yli aika paljon helpommin, niitäkin kun löytyy. Ja täysin natuna. ;) Itselle pääasia että tiedän oman tilanteeni ja taustani. ADT-soppari ollut jatkuvasti voimassa 2009 vuodesta tähän päivään, ja on ainakin vuoden loppuun, katsoo sitten jatkanko vielä kisaamista penkissä vai siirrynkö pelkästään harrastebodailijaksi. Minulle sillä oli todellakin väliä että omin avuin saavutin tuon "rajapyykin" jonka tavoitteeksi olin vajaa pari vuotta sitten asettanut, sillon vasta aloin uskomaan sen olevan mahdollista kun 180 olin nostanut.

Ja näille roinaukoille jotka pitää 200kg kohtalaisena/hyvänä penkkituloksena steroideilla niin ei voi kun pudistaa päätä, itse en kyllä pidä semmoista suoraan sanoen juuri minään, jos ei 75kilonen ukko ole sitä nostanut sitten. Arvostan niitä tuloksia voimailutuloksia enemmän mihin on omin lahjoin päästy. Sääliksi käy tällekin palstalle kirjottelevia ipf-huippuja/maajoukkuenostajia, aina heillä on oma epäilijäjoukkonsa täällä. Voima on pitkälti geneettistä, jos huipputasolle mennään.

Ei taida niille epäilijöille olla väliä onko testattu vai ei. Eikä millään muullakaan, jos joku on päättänyt että rautaa X kukaan ei voi natuna nostaa, niin sitä mielipidettä ei tunnu mikään kääntävän. Haters gonna hate! Siltä se ainakin pakkiksella vaikuttaa. Vieläkun uskosivat, että minä en mikään lahjakkuus ole tähän voimailutouhuun, huippulahjakkuudet pääsee samaan ja yli aika paljon helpommin, niitäkin kun löytyy. Ja täysin natuna. ;) Itselle pääasia että tiedän oman tilanteeni ja taustani. ADT-soppari ollut jatkuvasti voimassa 2009 vuodesta tähän päivään, ja on ainakin vuoden loppuun, katsoo sitten jatkanko vielä kisaamista penkissä vai siirrynkö pelkästään harrastebodailijaksi. Minulle sillä oli todellakin väliä että omin avuin saavutin tuon "rajapyykin" jonka tavoitteeksi olin vajaa pari vuotta sitten asettanut, sillon vasta aloin uskomaan sen olevan mahdollista kun 180 olin nostanut.

Ja näille roinaukoille jotka pitää 200kg kohtalaisena/hyvänä penkkituloksena steroideilla niin ei voi kun pudistaa päätä, itse en kyllä pidä semmoista suoraan sanoen juuri minään, jos ei 75kilonen ukko ole sitä nostanut sitten. Arvostan niitä tuloksia voimailutuloksia enemmän mihin on omin lahjoin päästy. Sääliksi käy tällekin palstalle kirjottelevia ipf-huippuja/maajoukkuenostajia, aina heillä on oma epäilijäjoukkonsa täällä. Voima on pitkälti geneettistä, jos huipputasolle mennään.

Unohtamatta vielä sitä, kuinka paljon niitä geneettisesti lahjakkaita oikeasti on.. Murto-osa näistä genetiikka friikeistä on ylipäätään kuullut voimailusta, sille alalle ei ole sattunut kuin muutama hassu niistä mitä on..

Kyllä, mutta on niitä friikkejä nykypäivänä voimailuunkin eksynyt jonkin verran, kun saliharrastuksen suosio on kasvanut huimasti 2000-luvulla. Ite tunnen pari todella geenifriikkiä tyyppiä penkkipunnerrukseen, esimerkkinä kaveri nosti 60-kiloisena(lyhyt kaveri toki) yläasteella jo 125-kiloa penkistä. Reenaili ilman mitään ohjelmia vähän oman tuntuman mukaan, sillä tavalla nousi penkki jo 160-kiloon, noin 70kg kehonpainolla. Sitten kun otti kunnon treeniohjelman ja ruokavalion niin tulos nousi vielä 15kiloa, painon ollessa vähän reilu 75kg. Jos vastaavia geenfriikkejä löytyy alle 180cm/120-140 kiloisina romuluisina ukkoina, niin jälki on aika karua. Eiköhän esim. Smulter/Hokkanen mene tähän kategoriaan.

Sitä tarkotin tolla genetiikan merkityksellä, että aika harva millään lääkityksellä nostaisi esimerkiksi Smulterin painoja penkistä. Ja kyllä, uskon Smulterin olevan täysin naturaali. Välityksetkin on optimit penkkiin. Toki lääkitys+ huippugeenit on sitten täysin lyömätön yhdistelmä, nostaahan Eric Spoto noin 330 kiloa penkistä 140kg kehonpainolla, sairasta?

Tämä 200kg taasen ei mitään 'voimageenejä' vaadi vähänkään kookkaammalta treenaajalta, jos on onnistunut bodaamaan jonkun verran lihaa luiden ympärille. Itsellä kyllä aika lähellä omia rajoja liikutaan tässä 200-210kg haarukassa, tai muuten kehonpainon joutuisi nostamaan pilviin. Treenasin jonkun 9kk(muistaakseni) että sain 100kg penkistä ja 4 vuotta meni että sain 140 penkistä. Toivoa siis on vaikkei kehitys nopeaa olisikaan. Joskus luulin että viimestään 170kilossa raja tulee vastaan itsellä, mutta panostin tämän korkeakouluopiskelun ajan liikaakin hommaan ja huomasin ettei sellaista rajaa tullut. Kylläkn jos vähänkin panostusta vähentään niin tulos tippuu heti kymmeniä kiloja. Pitäis elää tuolle hommalle, sehän ei pidemmän päälle ole mahdollista.

Ainiin ja noista geeneistä vielä tuli mieleen, kaksoisveli(ikää lähemmäs 24v) penkkaa jotakin 75-80kg , jalkapalloa harrastanut ja sen ohessa pienissä määrin voimaharjoittelua tehnyt. Sillä tosin taitaa vielä ne pykälän verran huonommat geenit olla voimailuun, mutta kertonee että luonnostaan riski mies en todellakaan ole. Eikä kyllä meitä hirveämmin veljiksi kukaan enää tunnista, sen verran on kokoeroa :)

Mulla on ollut ilo ja kunnia treenata välillä yhdessä ehkä 2000-luvun parhaan kevyen sarjan nostajan (paidalla ja ilman) kanssa ja olen sitä lahjakkuutta saanut vierestä todistaa useasti. Kyllä niitä vaan joukossamme on.

mukavia tollaset sali kisailut ku jeissin videolla. viimeinen kaveri ei kylläkään vetänyt kovin puhtaita leukoja.. käet oli koukussa joka vedolla

Back
Ylös Bottom