Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keväällä, keväällä... riippuen miten tulee kisoja :D
Se video.
Miksi tossa penkkikisassa aidot liiton miehet oli enemmän katsojan roolissa? Olisi toivonut heidän voimannäytteitään teille nuoremmille(vaikkakin VL-henkisille).![]()
Aikamoisia pommeja. Ei siinä mitään, mutta smithissä kuitenkin oletettavasti treenataan kehonrakennusmielessä, niin eikö hieman kontrolloidumpi negatiivinen olisi fiksumpaa?Frendi haasto ottaa 15 toistoa, joten olihan se pakko ottaa 15 vaikka tekniikka kärsikin :D
Aikamoisia pommeja. Ei siinä mitään, mutta smithissä kuitenkin oletettavasti treenataan kehonrakennusmielessä, niin eikö hieman kontrolloidumpi negatiivinen olisi fiksumpaa?
Toki eri asia jos teit noin vain tuon haasteen takia.
Ei taida niille epäilijöille olla väliä onko testattu vai ei. Eikä millään muullakaan, jos joku on päättänyt että rautaa X kukaan ei voi natuna nostaa, niin sitä mielipidettä ei tunnu mikään kääntävän. Haters gonna hate! Siltä se ainakin pakkiksella vaikuttaa. Vieläkun uskosivat, että minä en mikään lahjakkuus ole tähän voimailutouhuun, huippulahjakkuudet pääsee samaan ja yli aika paljon helpommin, niitäkin kun löytyy. Ja täysin natuna. ;) Itselle pääasia että tiedän oman tilanteeni ja taustani. ADT-soppari ollut jatkuvasti voimassa 2009 vuodesta tähän päivään, ja on ainakin vuoden loppuun, katsoo sitten jatkanko vielä kisaamista penkissä vai siirrynkö pelkästään harrastebodailijaksi. Minulle sillä oli todellakin väliä että omin avuin saavutin tuon "rajapyykin" jonka tavoitteeksi olin vajaa pari vuotta sitten asettanut, sillon vasta aloin uskomaan sen olevan mahdollista kun 180 olin nostanut.
Ja näille roinaukoille jotka pitää 200kg kohtalaisena/hyvänä penkkituloksena steroideilla niin ei voi kun pudistaa päätä, itse en kyllä pidä semmoista suoraan sanoen juuri minään, jos ei 75kilonen ukko ole sitä nostanut sitten. Arvostan niitä tuloksia voimailutuloksia enemmän mihin on omin lahjoin päästy. Sääliksi käy tällekin palstalle kirjottelevia ipf-huippuja/maajoukkuenostajia, aina heillä on oma epäilijäjoukkonsa täällä. Voima on pitkälti geneettistä, jos huipputasolle mennään.