Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Siinä yksi sarja tämän päivän penkkitreenistä, onneksi tuli myös tuo 200 kuvattua, tosin oikeella kameralla niin en vielä saa siirrettyy niitä muita koneelle kun tämän 1 puhelimella kuvatun sarjan. Idiootinkuulosia karjahduksia ei ole sensuroitu, huom. voimailuvuoro ja muuten tyhjä sali niin kehtaa riehua. Vaikutus kuitenkin itsellä jopa 10kg sarjapainoihin kunnon psyykkauksella.

Penkkituloksen kannalta kannatti vaihtaminen max.leveeseen(vn-sääntöjen mukaan) otteeseen ja kaaren yrittämiseen, 3 treeni tämä tuolla tekniikalla ja nyt jo nousee enemmän kuin kapealta(+melko lahnana) koskaan, nostomatkakin puolittui suurinpiirtein. Painoo vaan pitää näköjään olla vähintään 110kg tähän ruumiinrakenteeseen olkapäiden kestämiseksi, että rintakehän saa riittävän ylös jottei väännä olkapäitä paskaksi ala-asennossa levee penkki, niinkuin laihempana teki aina.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video=youtube_share;5vNG1U4ueuw]http://youtu.be/5vNG1U4ueuw[/video]

Tänään tuli oma ennätys, 60kg. Mun mummokin kyykkää varmaan enemmän, mutta itelle isot painot, kuukausi sitten 50kg ei liikahtanut mihinkään.

Ollaan samalla tasolla kyykyssä, mulla vaan 10kg läskiä kaverina :face: Kerro jotain esimerkkejä sun sarjapainoista kyykyssä, ihan vain mielenkiinnosta

3*4*150kg ja 6*145kg kovimmat. Aika paskoja sarjoja on tullut otettua :D luulin siis sen 1RM:n olevan jossain 170-175kg tienoilla, sitten uskaltauduin yrittämään 180kg ja sillä tulikin se kakkonen :)

Vedon SE 220kg M17 -74 kilosiin.

Siitä ois ME:hen 5 kiloa matkaa. Huomioidaan se vielä että kyykkäsin perjantaina kyykky ohjelman loppuun; 7x5 167.5kg, joka tottakai painoi snadisti pohjilla. Ja viimeksi yli 180 kilon menty vedossa 19.10 kisassa. :)

Vedon SE 220kg M17 -74 kilosiin.

Siitä ois ME:hen 5 kiloa matkaa. Huomioidaan se vielä että kyykkäsin perjantaina kyykky ohjelman loppuun; 7x5 167.5kg, joka tottakai painoi snadisti pohjilla. Ja viimeksi yli 180 kilon menty vedossa 19.10 kisassa. :)

Lupaa mulle ettet ikinä nouse -83kg sarjaan? :D aivan jäätäviä tuloksia!

En voi kyllä luvata Aksu... :D Painoin tän vkon maanantaina vielä 79.2 kiloa joka tosin oli junnu vn leiriltä jäänyttä pöhöä suurimmaksi osaksi. Sen verran lupaan että klassisen mm kisoihin asti olen -74 kilosissa, sen jälkeen taidan nousta sarjaa ylemmäksi. Minkäs niminen muuten olet? En kasvojen perusteella ainakaan tunnista.

Bongasinpa sut keisari sattumalta facebookista. Oon samalta kylältä kotoisin, eli tietää ketä nykiä hihasta kun tarttee tekniikka vinkkejä vetoon.

En voi kyllä luvata Aksu... :D Painoin tän vkon maanantaina vielä 79.2 kiloa joka tosin oli junnu vn leiriltä jäänyttä pöhöä suurimmaksi osaksi. Sen verran lupaan että klassisen mm kisoihin asti olen -74 kilosissa, sen jälkeen taidan nousta sarjaa ylemmäksi. Minkäs niminen muuten olet? En kasvojen perusteella ainakaan tunnista.

Emmä ole edes kisannut vielä, et tunnistakaan! Enkä ikinä tule pärjäämäänkään superheikon penkin vuoksi :(

Kunhan tässä maven ja kyykyn Suomen ennätyksiä oon katellut... ei mitään saumaa ole kyllä niihin, jos jätkä nostaa vielä painoakin :D

Kyllähän tuolla pärjää helposti vaikka penkki nyt vähän huono olisikin. Lavalle vaan ja ennätykset rikki perkele. ;) Urheilukentän salipyhätöstä mut löytää arkipäivisin 14-17 aikoihin joka päivä ellen ole reenaamassa koutsin kanssa muualla. Vklp sitten vähän vaihtelee jaksamisen mukaan. :)

Kyllähän tuolla pärjää helposti vaikka penkki nyt vähän huono olisikin. Lavalle vaan ja ennätykset rikki perkele. ;) Urheilukentän salipyhätöstä mut löytää arkipäivisin 14-17 aikoihin joka päivä ellen ole reenaamassa koutsin kanssa muualla. Vklp sitten vähän vaihtelee jaksamisen mukaan. :)

Keväällä, keväällä... riippuen miten tulee kisoja :D

Back
Ylös Bottom