Tossa on jotain.
Vaikkei ehkä siltä vaikuttaiskaan ni toi kahvakuula"flossing" on tosi hyvän tuntusta. Ei se mukavaa oo, mutta sillä saa uskomattoman hyvin tota aluetta auki. Vielä ku sitä kehtais tehä salilla. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa on jotain.
Tuli lyötyä kaverin kanssa vetoa, että kumpi kyykkää ja vetää kovemmin jouluaattona
(puolutaudun sillä, että en ollut ihan skarppina biomekaniikan ja kuormitusfysiologian tunneilla... enkä ole kyseisen alan tietämystä tarvinnut moneen vuoteen muuta kuin omien tapaturmieni jumppautuksessa :D) 
Voiko helvetin heikko aeroobinen kunto rajoittaa kyykyn tehokkuutta vai olenko mä vain vellihousu? Tuntuu, että olen päässyt sellaisiin painoihin, että kympin sarjat ei mene täysin enää jalkoihin, sillä kunto vaan yksinkertaisesti pettää ennen sitä. Neljän sarjan jälkeen tuntuu, että olis käynyt jonku tappolenkin ja lopputreenin on ihan poikki.
Tuli lyötyä kaverin kanssa vetoa, että kumpi kyykkää ja vetää kovemmin jouluaattona. Lähtötasot ovat aika samanlaiset ja nyt sitten dieetti suunnitelmani kariutui. Kuinka te lähtisitte tätä haastetta kohti? Itse meinasin kyykätä 3 kertaa viikkoon: ma 5x5 ke 3x12 pe 5x5. Tein kesällä kyykkyä 5x5 3 kertaa viikkoon ja se toimi hyvin, mutta uskoisin, että tuo 3x12 tuolla välissä sopii minulle ja niin ajattelin tehdä jos kukaan ei nyt tuomitse sitä aivan toivottomaksi. Mavesta sen verran, että voiko maven tehdä 3 kertaa viikkoon? Vai onko 2 aikalailla maksimi. Millä tavalla lähtisitte mave tulosta nostamaan?
Sen verran voisin sanoa, että palaudun äärimmäisen nopeasti, nyt ekalla viikolla voi mennä pari päivää, että domssit on hävinnyt, mutta jo toisella viikolla herään ilman mitään domsseja ja täysissä voimissani.
Hilipati! Onko siitä mitään oikeaa haittaa, että tekee takakyykkyä sellaisen tankopehmusteen kanssa? Se kun jakaa tangon paineen laajemmalle alueelle hartioissa niin että ei mene niska ja hartiat niin jumiin, niin sen takia olen sitä käyttänyt. Mietin vaan, että tottuuko hartian lihakset kuinka nopeasti tangon paineeseen ilman pehmustetta ja häviääkö hartioiden jumitus sitä myötä. Sarjapainot pyörii nyt 85 kilossa, että pehmusteella voisi vielä heittää vaikka vesilintua ja korjata tilanteen niin ettei sarjapainot kasva liian suuriksi muutoksen tekemiseen nähden.
Eipä taida mitään suoraa yhteyttä domsien ja voimien puutteen välillä olla. Tuo kyykky ja mave kolme kertaa viikkoon kuulostaa hieman hurjalta, alaselkä suhteellisen kovilla ainakin.
No et sinä jotain pehmusteita käyttämällä opi ikinä sitä tangon paikkaa kunnolla. Suht kapea ote ja yläselkä tiukaksi paketiksi niin ei pitäis kolhia rankaan. Jos taas ihan vaan epäkkäisiin koskee niin siihen ei voi muuta sanoa kuin, että man the fuck up.

Sain viel kaks toistoo lisää viimekerrast samoil painoil mitä tangon kaa takakyykäs salil xD Kylhä tos vähä se vaa haittaa ku ne painot sii sivuil on ns vähä ku tiellä sii kyykätes, mut muute iha jees xD