Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tuossa CauntesLeherin soudussa oli kuitenkin vielä hyvä selän kulma ja ihan reilu liikerata, vaikka olikin vähän joustoa jaloilla. Ihan eri asia kuin lähes kroppa pystyssä tehdyt soudut joissa kyynärnivelet tuskin edes koukistuu.

Ei se tarkoita, että jos välillä vetelee vähä rumemmin että joka kerta se on tuota niin sanottua nylkyttämistä. Eikä se myöskään tarkoita, että jos ette itse osaa supistaa selkää myös kun teette rumemmin että minä en osaisi.

Tämä, niin vitusti tämä. Itekkin vetelin ihan helvetin pitkään tosi nätillä tyylillä koska "muuten ei mee selälle", pari kk sitte salilla yks kokeneempi kaveri sit sano et kokeile nyt isommilla ku jaksat kuitenkin, eihän nuo painot saa ees selkää venymään millä nyt teet". Ylätaljaan koko pakka ja käkkärisoutua 60kg(nobragginhere), enne ehkä reilu 4kymppisillä, tässä vaiheessa jo ulisin et tulee olemaan rumaa ja ei mee latseille. Nyt otan joka treenissä joitain sarjoja vähä liian isoilla painoilla, ja ai että ku on selkä kippee aina joka puolelta.

Kasvattaa. Ei se tanko liiku tahdonvoimalla vaan lihakset sitä liikuttaa, oli tekniikka miten ruma tahansa. Tulee mieleen kun tein kerran läpällä kulmasoutua 10x220kg ja kyllä sekin vaan latseissa tuntui seuraavana päivänä.

No juuh hankala tietää, kun itse ei ole tekemässä. Itse ainakin saan keskiselälle paremmin menemään jallitummalla toistolla.

Sivulta 343 lainaten
Nyt riita poikki ja videoita kehiin! :)

Pakkohan se on oma suoritus tänne laittaa, vaikka heti tulee tekniikasta vittuilua :D
Sinänsä olen ihan tyytyväinen kun 185kg oli tavoitteena :david:

[video=youtube_share;7czzvK8Vego]http://youtu.be/7czzvK8Vego[/video]

Pakkohan se on oma suoritus tänne laittaa, vaikka heti tulee tekniikasta vittuilua
Sinänsä olen ihan tyytyväinen kun 185kg oli tavoitteena :david:

Sieltähän alkaa se Kaljun mainitsema "sisäinen hullu eläin" löytymään :)

Tuollaiselta maksimaalisen noston pitääkin näyttää.
Jos ei ole aivan kamalaa katsottavaa niin tangossa oli liian vähän rautaa :thumbs:

Ja onnittelut 200kg merkkipaalusta... seuraava täysi satanen voi olla jo enemmän työn ja tuskan takana.

Tämä, niin vitusti tämä. Itekkin vetelin ihan helvetin pitkään tosi nätillä tyylillä koska "muuten ei mee selälle", pari kk sitte salilla yks kokeneempi kaveri sit sano et kokeile nyt isommilla ku jaksat kuitenkin, eihän nuo painot saa ees selkää venymään millä nyt teet". Ylätaljaan koko pakka ja käkkärisoutua 60kg(nobragginhere), enne ehkä reilu 4kymppisillä, tässä vaiheessa jo ulisin et tulee olemaan rumaa ja ei mee latseille. Nyt otan joka treenissä joitain sarjoja vähä liian isoilla painoilla, ja ai että ku on selkä kippee aina joka puolelta.

Aloin miettimään, että onko soutujen ylipäätänsä tarkoitus mennä latseille? Leuoissa ja ylätaljassa ymmärrän täyden liikeradan ja tekniikan merkityksen, että saadaan latsit ylipäätänsä ollenkaan aktivoitua, ja ettei koko liike mene pelkästään käsillä repimiseksi. Mutta mulla ainakin soudut eivät niinkään edes tunnu latseissa, vaan enemmänkin epäkkäissä ja muissa yläselän pienemmissä lihaksissa.

Mutta tämä onkin ilmeisesti se kohta, jossa tekniika tulee kehiin, painoista kun joutuu kuitenkin tinkimään, jos haluaa saada täyden venytyksen latseille soutuja tehdessä. Toinen juttu onkin, että joutuuko painoista tinkimän niin paljoin, että koko liikkeen pointti katoaa.

Aloin miettimään, että onko soutujen ylipäätänsä tarkoitus mennä latseille? Leuoissa ja ylätaljassa ymmärrän täyden liikeradan ja tekniikan merkityksen, että saadaan latsit ylipäätänsä ollenkaan aktivoitua, ja ettei koko liike mene pelkästään käsillä repimiseksi. Mutta mulla ainakin soudut eivät niinkään edes tunnu latseissa, vaan enemmänkin epäkkäissä ja muissa yläselän pienemmissä lihaksissa.

Siinäpä sinulle pähkinä...

Puhdas liikerata ja sellaiset painot että tuntuu, mutta joita ei tarvi kaikilla lihaksilla työstäen saada liikkeelle toimii latseille vallan hyvin.

Jos latseissa ei oo mitään tuntoja liikettä tehdessä niin liikerata kuntoon ja pidemmät sarjat alkuun niin sieltä se tuntuma löytyy.. Koita laskea ylävartaloa hieman alemmas, epäkkäät ja muut aktivoituu enempi kun teet kroppa suhteellisen suorana liikettä.. (toki sillekin joskus tilauksensa)

Toki Lakipiste ja muut _nevarit_ tän toki kumoo, mut näin neuvoisin.. :)

Puhdas liikerata ja sellaiset painot että tuntuu, mutta joita ei tarvi kaikilla lihaksilla työstäen saada liikkeelle toimii latseille vallan hyvin.

Jos latseissa ei oo mitään tuntoja liikettä tehdessä niin liikerata kuntoon ja pidemmät sarjat alkuun niin sieltä se tuntuma löytyy.. Koita laskea ylävartaloa hieman alemmas, epäkkäät ja muut aktivoituu enempi kun teet kroppa suhteellisen suorana liikettä.. (toki sillekin joskus tilauksensa)

Toki Lakipiste ja muut _nevarit_ tän toki kumoo, mut näin neuvoisin.. :)

No joo joo,

Olen sanonut jossain muuallakin, että salilla treenataan lihasta eikä liikettä. Eiköhän tuossa Caunthughhefnerin tapauksessa ole kyse siitä, että otetaan isosti löysät pois selästä ja sen jälkeen nyplätään lihoja muilla liikkeillä.
Jotkut hieroo ja jotkut treenaa. Sellasta se on. Vähän sama kuin, että jotkut hieroo ja jotkut panee.

Cauntesleherin tekeminen ehdottomasti kohdallaan. Eiköhän tänne tee mieli postata mieluummin pätkää niistä kovista sarjoista kuin jostain überpuhtaista mallisuorituksista. Kyllä mulla ainakin kehittyminen vaatii sen että rautaa lyödään välillä lisää puoliväkisin ja silloin ei tekniikka kovimmissa sarjoissa oo välttämättä ihan oppikirjasta. Se on sitten toinen juttu että järki pitää olla päässä että ei kuitenkaan riko paikkoja ihan älyvapailla jutuilla. Väliin kun rankasee itseään vähän kovemmilla raudoilla kuin mitä uskois jaksavansakaan niin kohta se edellinen paino meneekin jo sitten paljon nätimmin.. Mutta ei siitä kiinnosta videota enää ottaa!

Hieman oikolukue kehiin: vastasin edellisessä kommentissa Sivarikingille..

Cauntesleherin tekeminen oli ihan ok varsinkin kun hän ilmoitti ettei jokasta liikettä runkkaa samalla tyylillä - jolloin tuo on ihan perusteltua tehdä väliin noinkin.

Ja eikös nää videot tänne sillä laiteta että palautetta tulee ja sitä saa - laidasta laitaan - jos joku hieman kritisoi niin ei sitä tarvitse niin henkilökohtaisena ottaa, nää on jänniä nää lammaslaumat jotka alkaa puolustelemaan ja kiroamaan
jos joku harvemmin kanavalla kirjoitteleva hieman kritisoi liikepuhtauden suuntaan.. On mullakin täällä muutama epäpuhdas punnerrus ja muu liike ollut videona - enkä niitä oo uppinut sen takia tänne ettei sais arvostella vaan juurikin siksi..

Plus kohteeseen ei aina ole yhtä ainoota oikeata tietä jota kulkea, vaan hyviä tuloksia saavutetaan voimailussa että bodailussa useemmalla eri ohjelmalla liikkeellä ja osittain myös tekniikalla.. Tää jo offtopikkina.. :)

Hieman oikolukue kehiin: vastasin edellisessä kommentissa Sivarikingille..

Cauntesleherin tekeminen oli ihan ok varsinkin kun hän ilmoitti ettei jokasta liikettä runkkaa samalla tyylillä - jolloin tuo on ihan perusteltua tehdä väliin noinkin.

Tässä mitään oikolukua tarvita kun markku tulee ja quottaa sitä mihin osuu. :D

Joo ei sulle Proge suoraan toi, mutta yleisesti tohon yllä käytyyn keskusteluun.

Joo, no mun puolesta jengi saa niitä yhdenkäden keskitettyjä käsipainoranskalaisia postata tänne jos huvittaa, mutta skippaan kyllä videot samantien. Sen sijaan kovat vedot, kyykyt ja muut heiluttelut on paljon mielenkiintosempaa katsottavaa.

Ei oo kova, mutta tässä nyt kuitenkin heilutellaan ensin tanko rinnalle ja sitten siitä pään päälle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Polven alta vetoa taas eli tuosta mun vedon kuolonkohdasta. Tuon perusteella 300 kilon normimave alkais olla todella lähellä ja otekin on parantunut huimasti. Itsestä tuntui vetäessä, että selkä pyöristyy hieman, mutta videon perusteella en nyt ole ihan varma. Pitänee alkaa ottamaan taas hapet ylhäällä niin on paremmat paineet. Niin ja selkä on jo nyt kunnon jumissa tuosta, kun tossa oli vielä etukyykyt ja penkki alla. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ekat kaks sekuntia näytti lupaavalta, mutta sulla olikin GASPIN(?) tank top päällä :( (no homo)
Nii oli ja ekaa kertaa ikinä! :D Pari vuotta sitten sain ilmasella mutta oli niin iso, nyt sitten laitoin päälle ku pitkästä aikaa kävin kotipaikkakunnalla. Ei kehtaa käyttää sillä salilla millä yleensä käyn :D

Back
Ylös Bottom