Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On on, mutta mun mielestä sen esittäminen ei ole tuon piirustuksen tarkoitus. Eihän toi ota edes kantaa jalkaterien suuntaan, jolla silläkin on suuri merkitys, mutta silti tuosta näkee periaatteen, että polvet eteen = selkä pystyssä ja sääret suoremmassa = selkä alempana. Se on tuon tarkoitus eikä mikään kyykyn opetuskaavio. Mullekin oli suuri apu kyykkyyn kun sisäisti koko kyykyn fysiologian painopisteen ja fysiikan kautta ja mitkä kaikki siihen vaikuttaa. Toi kuva voi joillekin olla yksi osa sitä oivallusta.asennon leveys on ensisijainen kun mietitään polvien liikettä ja selän kaltevuutta ja halutaan pitää kummatkin nostotekniikan javoimantuoton kannalta hyvinä.
jos kyykky jää pohjaan, on siel tangossa liikaa rautaa...
parempaa kontrollia sinne saa esim. stoppikyykyillä. 1-2s stoppi alhaalla ja sit ylös. sarjapituudet 1-5 toistoo.
Muotoillaan kysymys vielä uusiksi: jos en tee kyykkyä yhtään, mutta vetomaksimi kehittyy 150 -> 200, nouseeko kyykkytulos samalla? Mutuilisin että nousee, mutta mutu ei oo tiedon väärti.
Onko lyhyestä kyykystä mitään iloa lihaksille? En pysty tekemään edes 90 asteen kyykkyä kun polvi menee kipeäksi.
Joo aika on lääkärille varattu, mutta luulen että menee vähän aikaa asian selvittämiseksi. Mietin tässä siis että teenkö lyhyttä kyykkyä sillä aikaa jota pystyn tekemään vai prässiä?
voiko perus kyykyn korvata hack-kyykyllä tai kannattako niitä tehdä samana päivänä
oon nyt kohta tehny 2-jakosella kohta 3kuukautta ja oisin aatellu vaihtaa ohjemaa 4-jakoseen nii osaisitko suositella jotai ohjelmaa :D