Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuo ihan pystäristä mene. Ihan se on selvässä kulmassa, näyttää kyllä jyrkemmältä tuossa videolla.
kyllä 45 astetta pystymmäs menee puhtaasti olkapäille, ite teen about tolla sun videon 60 asteella pystärit ja paljoo pystympään ei oo hyväks laittaa
pyyhkäse joskus only toi liike treenis lujaa ja kato mihin tulee domssit
ei toi 100 % välttis sulje ylärintaa pois mutta toisaalta varsinki ku teet aika hyvällä ryhdillä ton ni aiiika kivasti luulis painetta olkapäihin tulevan? Hyvät voimat sulla on ja hyvä liike toi enivei :thumbs:tai tee ihmiskoepyyhkäse joskus only toi liike treenis lujaa ja kato mihin tulee domssit
ei toi 100 % välttis sulje ylärintaa pois mutta toisaalta varsinki ku teet aika hyvällä ryhdillä ton ni aiiika kivasti luulis painetta olkapäihin tulevan? Hyvät voimat sulla on ja hyvä liike toi enivei :thumbs:
Siksi nuita käsiä ei huvitakkaan ihan suoraksi pukata, vaan jättää se paine enemmän sinne rinnalle+olkapäille. Oon nyt tehny tuota about 4kk tuolleen pumppailemalla ja kyllä ainakin ylärintaan+olkapäihin on massaa tullu 
joo oon siirtyny vehreämmille laitumille. toki houkuttelis välillä siirtyä takasin, kun asun naapurustossa mutta vaakalla painaa se että toisaalla saahaan reenata koko poppoo kolmanneksen hinnalla. ja ei ne iltaruuhkatkaa mitkää houkuttelevan näköset oo. porukkaa näyttäs oleva iltasin nykyää ainaki 2x enemmä mitä 2-3v sitteSielläpä minä heilun. Ootko sitten vaihtanut salia, vai miksi klubin jätit :D
3/5 intensiivistä sarjaa alla ennen noita, joten todella hapoilla mennään tossa vaihees.
on ne nuoret vaan kovia.
Siinäpä taas lihavan rimpuilua, eihän siitä mittää tuu, mutta pittäähän se yrittää!

Joo tosiaan on tekemisen meininki, mutta ainutkaan liike ei tainnut selälle mennä, forkut sen sijaan otti varmasti osumaa?![]()

Selkä on aivan paskana hyvällä tavalla.
Tahtoriuhtominen on aina ollut paras tapa saada tuolle omalle selälle jotakin kehitystä, tällä 8 vuoden treenitaustalla jo uskaltaa väittää tietävänsä että mikä toimii ja mikä ei.
Perille meni niin hyvin että tällä tyylillä jatketaan. ;)