Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oukei kaks mielipidettä:/
oukei kaks mielipidettä:/
Ei ole kovinkaan paljoa kaloreita ja ei mene niin överiksi tuo epäterveellisyyskään.Yksittäinen vapaa ateriapäivä kerran kuussa nautittuna ei merkitse juuta eikä jaata painonkehityksessä pitkällä aikavälillä.

Siis nimenomaan pitkällä aikavälillähän tuosta tulee sitä rasvan kertymistä. Eihän se peilissä näy kovinkaan nopeasti, mutta parissa vuodessa alkaa olla jo siinä seitsemän kahdeksan kiloa mättöpäivillä vedettyä läskiä, joita on ikävä cuttailla.
Oli mulla kysymyskin
Riittääkö jalkatreeniksi etukyykky + asenteella tehdyt reidenojennukset ja -koukistukset? Etureidet ainakin varmaan ottaa hittiä riittävästi, mutta mietin, että saako takareidet ja pakarat tarpeeksi damaskusta, jotta tulee tyylikäs miesperse ja roikkuvat hamstringit
Riittääkö jalkatreeniksi etukyykky + asenteella tehdyt reidenojennukset ja -koukistukset? Etureidet ainakin varmaan ottaa hittiä riittävästi, mutta mietin, että saako takareidet ja pakarat tarpeeksi damaskusta, jotta tulee tyylikäs miesperse ja roikkuvat hamstringit
olen selvästi elänyt valheessa kaikki nämä treenivuoteni kun olen siinä uskossa ollut että palkkareita käytetään tehonpalauttajina. Mutta niin kauan kun ainoa vastaväite on ''ei vittu :D'' yms. niin koen olevani ihan oikeassa. Sanoinko että palkkari on maaginen elämän elixiiri jolla miehistä vuollaan jumalia? en. yleinen tieto on juurikin se mitä aiemmin siitä sanoin.
Kyse olikin siitä että minä sanoin että en huomaa eroa jos otan palkkarin tai en ota.
Ojennukset ja koukistukset on ihan ok lämmittelyyn, mutta ei niillä mitään lihaksia kasvateta vaikka kuinka tuntuisi polte. Etukyykky alaskaan mentäessä ei rasita takaosastoa nyt ihan loistavaan lihaskasvun vaadittavissa määrin. Jos kuitenkin haluat tehdä noita reisivemputuksia niin etukyykyn kaveriksi joku takareisidominantti liike. GHR varmaan olisi mun ykkösvalinta.
Ei oo ghr:ään mahista mun salilla. Varmaan pitää sitten jotain askelkyykkyä ottaa mukaan niin menee tuonne pakaraosastolle ainakin ja varmaan myös takareiskoihin.
Ei oo ghr:ään mahista mun salilla. Varmaan pitää sitten jotain askelkyykkyä ottaa mukaan niin menee tuonne pakaraosastolle ainakin ja varmaan myös takareiskoihin.

No miten olis sjmv tai takakyykky jalat leveällä vaikka joka toisessa jalkatreenissä?
Jalat jonkun laitteen/tangon alle tai kaveri pitämään jaloista ja pehmuste polvien alle= ghr. Ihan tavallisessa selkäpenkissä voi kanssa tehdä, jos sen etupuolen tuen saa tarpeeksi alas. On tosin pikkuisen helpompi kuin vaakatasossa tehty, mutta kuormaa on helppo lisätä. Ylätaljan penkki voisi olla kanssa kokeilun arvoinen... omalla vastuulla![]()
Hyvä idis! Eikös tuo toimi vaikka puolapuissa? Menee lattialle ja nilkat sinne ekan poikkipuun alle?