Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poikani puolesta tässä kyselen. Voiko sixpackin saada tekemällä ainoastaan kyykkyä ja mavea? Nämähän ottavat jonkun verran keskivartaloonkin. Ettei siis tekisi mitään muuta vatsalihas harjoituksia. Itseäni varten en kysele kun jonkin moinen packki on mutta ei siitä sen enempää..
montako grammaa päivässä proteiinia?
15v 70kg 175cm
ja.... mitä mietitte creatiinin käytöstä haittavaikutuksia?
entäs.... mitäs mieltä tästä että 15v ja mavetan? teknikka kunnossa ja siteet käytössä. eikä juuri pituuteen oo vaikuttanut vaikka kaikki syöttää sitä lyhyeksi jäämistä.
moi. olen 14 vuotias ja täytän 15 joulukuussa painan 68kg ja olen pitkä n. 172cm. onko kenelläkään antaa hyviä ruokavalioita ja lihas treenejä. lihastahan minulla on läskin alla kun jännittää niin on suht kovaa läskin alla ja kun testaa niin sixpack tuntuu läskin alla samaan aikaan kun jännittää. ja penkkiä tahtoisin lisää, Nostan 50kg rinnan kohdalle ja ylös noin 3-4 kertaa päivästä johtuen. kerran on mennyt 55kg. leukoja saan 12 ylhäältä alas. punnerruksia 26 jos tarvitsee tuota tietoa. ja salilla käyn 3-4 kertaa viikossa. olen käynyt jo melkein 5kk.![]()
Protskua 140g/päivä
Kreatiinia voit käyttää ihan huoletta. Jos askarruttaa, niin kurkkaa ravintopuolen kreatiiniketju, mutta sielläkin tuo kreatiini on tuomittu toimivaksi ja turvalliseksi.
Maveta vain, kunhan tekniikka pysyy koossa. Tuo pituuskasvun haittaaminen on lähinnä luulopuheisiin perustuvaa. Puhtaat tekniikat ja kova treeni, niin ei ole vaaraa muusta kuin kateellisten kavereiden katkerista puheista, kun treenaat kovempaa.
Poikani puolesta tässä kyselen. Voiko sixpackin saada tekemällä ainoastaan kyykkyä ja mavea? Nämähän ottavat jonkun verran keskivartaloonkin. Ettei siis tekisi mitään muuta vatsalihas harjoituksia. Itseäni varten en kysele kun jonkin moinen packki on mutta ei siitä sen enempää..
juu aloittelioiden osioo lukemaan. kärsivällisyyttä vaan.. se on pitkä matka (14v myös.
- - - Updated - - -
niin eli 15veellekkin täyttävällekkin käyvää kamaa vai? juu ja totta tuo vaan ärsyttää kun kuulee muiden mutsien lötinöistä pituuskasvusta... :D kiitos
Sixpäkkiä et varsinaisesti saa millään liikkeellä. Kaikilla kuitenkin sattuu olemaan se sixpäkki siellä valmiina, ainut ongelma on vain sen päällä oleva rasva. Luuletko, että joku lihava henkilö voisi saada sixpäkin vain tekemällä vatsalihaksia? Sixpäkin esiin saamiseen on kuitenkin vain yksi tapa. Tiputtaa rasvoja (=dieetata).
Juu, toisilla pienempi ja toisilla isompi. Tosin jos oot tosi laiha ja lihaksiton / treenaamaton, niin ei tätä oikein sixpackiksi voi sanoa vaikkei rasvaa olekaan:hyvin ilmaistu kaikilla se siellä on!
Juu, toisilla pienempi ja toisilla isompi. Tosin jos oot tosi laiha ja lihaksiton / treenaamaton, niin ei tätä oikein sixpackiksi voi sanoa vaikkei rasvaa olekaan:
![]()