Onko mun sit parempi tehdä vaikka prässiä?
Väittäisin, että on. Jos vaan on mahdollista useamman siinä häkissä vuorotellen kyykkäillä niin yleensä kysymällä saa luvan tehdä siinä samaan aikaan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Itse teen tuollain, että ma ja ti ovat voimapäiviä ja to+pe volyymipäiviä. Toimii aivan hyvin.
Pitäisiköhän saliohjelmaan (Arnoldin kultainen kuusikko) tehdä muutoksia kun ens kuussa alotan vaparin peruskurssin ja meinasin että kunhan jalka parantuu loukista, että alkaisin käymään lenkillä. Sillä vaan mietin, että meneekö se salitreeni "hukkaan" jos ei pysy plussakaloreilla kulutukseen nähden? Vai pitäisikö ottaa joku toinen ohjelma käyttöön salille, että saa siellä käynnistäkin max hyödyn?
Jos joku viisaampi voisi valaista?![]()
Juu kiitoksia ehdotuksista. En vaan viitti mennä ainakaan vuorotttelemaan, koska usein siinä on porukkaa, jotka käyttävät paljon suurempia painoja mitä minä.
Koen sen jotenkin nolona mennä kyselemään, että voiko tehdä välissä.
Ehkä tulevaisuudessa odottelen vaan vuoroani, että pääse vapaalla tangolla tekee.![]()
Mitä toi voluumipäivä tarkottaa? tiiän että voimapäivä on about 6 toistoa. tossa lainauksessa puhuttiin 2-jakosesta.
Juu kiitoksia ehdotuksista. En vaan viitti mennä ainakaan vuorotttelemaan, koska usein siinä on porukkaa, jotka käyttävät paljon suurempia painoja mitä minä.
Koen sen jotenkin nolona mennä kyselemään, että voiko tehdä välissä.
Ehkä tulevaisuudessa odottelen vaan vuoroani, että pääse vapaalla tangolla tekee.![]()
Välissä tekeminen kyykyssä voi kuitenki olla vähän tyhmää, jos painoja täytyy paljon vaihdella.
Varmaan kreatiiniiniarvoja meinaat?
Kuuluuko alaselän olla hieman kipeä maven jälkeen ja seuraavana päivänäkin? Netissä monet ovat tätä vastaan ja kehottavat vähentämään painoja yms. mutta kyseessähän on kuitenkin ensisijaisesti selkäliike ja mielestäni selkäni ei kaareudu ainakaan pahasti.
Hienoa, tämän haluisinkin kuulla. Ihmettelen vain, kun muualla lähes järjestään pidetään kipua negatiivisena asiana. Miten erottaa terveen lihaskivun (rasituksen) ja epäterveen kivun toisistaan?
Jos kaks tismalleen samanpainosta tyyppiä juoksee kilometrin, toinen on surkeassa kunnossa ja toinen on tosi hyvässä, niin kuluttaako ne saman määrän kaloreita silti?
Hienoa, tämän haluisinkin kuulla. Ihmettelen vain, kun muualla lähes järjestään pidetään kipua negatiivisena asiana. Miten erottaa terveen lihaskivun (rasituksen) ja epäterveen kivun toisistaan?