Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhhuh, olis kiva nähdä videoita missä joku tekee aikaa vastaan dippejä renkailla ja vielä 15 putkeen. Kyllä kait paikat saa rikki tällä systeemillä?
Pointti oli varmaan se, että aikaa vastaan tuo menee sellaiseksi rykimiseksi että kiertäjät varmaan tykkää tosi hyvää.Jos hyvä tekniikka ei riitä tekemään putkeen niin saahan niitä tehdä vaikka yksitellen.
Jotkut hullut tekee noita vielä lisäpainoilla!!
Hvä tekniikka
Jatkakaa.Mä en ymmärrä koko tota "tehdään aikaa vastaan, tekniikka on väkisin paska"-ajattelutapaa.
Leuanveto on poikkeus näistä, suht turvallinen. Tai muljaukset 
Jos lainaat mun tekstiä niin lainaa oikein.
Ei se siitä sen fiksumpaa tee.Kyllähän noita ihan virallisissa WODeissa tehdään, mm. Elizabethissa.
Mä taas en ymmärrä koko "aikaa vastaan"-hommelin ideaa. Jos kerta toistot pysyy sun mielestä samanlaisina kuin jos ei tehtäisi aikaa vastaan niin miksi niitä sitten tehdään aikaa vastaan? En käsitä. Jos liike on täysin identtinen hallittuun ja turvalliseen liikkeeseen verrattuna niin eikös siinä silloin mene sama aika -> ei ole syytä ottaa sekuntikellolla aikaa suorituksesta.Mä en ymmärrä koko tota "tehdään aikaa vastaan, tekniikka on väkisin paska"-ajattelutapaa.
Tehdäänhän mm. maastavetoakin hyvin useissa wodeissa osana treeniä aikaa vastaan.
Aika typerää tuomita muiden treenaamista jos ei itse pysty/halua pystyä/periaatteen tasolla haluaa lytätä toisten tekemiset.
Huhhuh, olis kiva nähdä videoita missä joku tekee aikaa vastaan dippejä renkailla ja vielä 15 putkeen. Kyllä kait paikat saa rikki tällä systeemillä?
Kuka vetää ykköset rauhallisesti? Senhän pitäisi just räjähtää ylös. Ja et selvästikään tajunnu mun pointtia. Laitanpa sen vielä tähän:Mitähän järkeä ylipäätään on kilpailla missään lajissa, jos ajalla/tuloksella ei ole väliä? Aikaa vastaan tehdään jotta intensiteetti pysyisi kovana ja kropan työkapasiteetti paranisi. Tietenkin tekniikkavirheet pitää korjata, mistähän sä ton repäsit että se olis väärin? Jos joku osaa tehdä teknisesti turvallisia suorituksia kovalla intensiteetillä niin jatkakoot mun puolesta. Taitaa olla aika paljon vaarallisempaa ottaa ykkösiä kaikessa rauhassa omalla maksimipainollaan/hyvin lähellä sitä.
Edit: tää siis apinalle
Jos liike on täysin identtinen hallittuun ja turvalliseen liikkeeseen verrattuna niin eikös siinä silloin mene sama aika -> ei ole syytä ottaa sekuntikellolla aikaa suorituksesta.
Kuka vetää ykköset rauhallisesti? Senhän pitäisi just räjähtää ylös. Ja et selvästikään tajunnu mun pointtia. Laitanpa sen vielä tähän:
Ei tässä oo kukaan väittäny ettei ajalla ja tuloksella oo väliä. Voihan sitä tehdä suorituksen puhtaillakin toistoilla ilman että lepää välissä. Kelloon tuijottamisen sijaan voisi crossfitissa tehdä toistot ilman lepotaukoja puhtaasti tuomarin valvonnassa. Eikö se muka ole intensiivistä ja vaadi kropalta hyvää työkapasiteettia?
No arvioidaas ihan karkeasti, muutahan tässä ei pysty tekemään.
100 punnerrusta Reipas puoli vuotta sitten tein osana jotain wodia vähän alle 4 minuuttiin, aloittelija tehnee tuplasti siihen eli n.8 min
100 tasajalkaa hyppynarulla Näissä ei kauaa nokka tuhise, sanoisko sekunti/hyppy ja siihen saa vähän jo kompuroidakkin, 2 min
100 polvet rintaan hypyt Tosi vaikea arvioida, oliskohan joku 5 minuutin keissi
100 tasajalkaa hyppynarulla Tähän varmaan menee vähä reippaammin ku ekaan settiin, 3 min
100 etuheilautus kahvakuula 12kg 12 kiloa on tosi kevyt kuula ja hartiatasoon asti heilautettuna nopea liike, reipas sekunti per heilautus ja pienet levot, vaikke grippi paljon rasitukaan max.4min
100 tasajalkaa hyppynarulla 3 min
100 vatsaa Samassa treenissä jossa punnertelin 100 tein myös 100 butterfly sit-uppia, vähän tätä vaativampia, meni 3:21 eli olisko jotain 6 minuutin luokkaa
100 tasajalkaa hyppynarulla 3 min
Oliskohan 35 minuuttia hyvä aika lähteä rikkomaan, hyvin hyvin vaikea arvioida mutta heitinpä hatusta jotain. Ilmottelehan ku o tehty![]()