Maastavetojen, olympianostojen jne. teknisesti vaativien liikkeiden tekeminen raskailla painoilla on, jos ei vaarallista, niin riskialtista. Jopa noille huipuille. Eihän siinä, jos tekee omaksi huvikseen, mutta kun lähtee kisaamaan, niin kuinka moni siinä väsyneenä 150 kilolla maveja repiessä pitää huilitauon tai jättää kesken, kun keskivartalon pito heikkenee ja välilevyt alkaa huutaan hoosiannaa?
Varmaan tulee taas yllätyslaji muutaman päivän päästä.
Harjoituksiani viimeviikolta
Perusvoimaharjoittelua yläkehopainotteisesti
WOD
5 kierrosta
5 seinällekiipeämistä wallclimp
10 rinnalle ja työntö 60kg
15 kahvakuulaheilautusta 24kg
-seinällekiipeäminen otti hartioihin, mutta laski sykettä. Kierroksen loppuun sai kahdessa viimeisessä liikkeessä keuhkot kunnolla töihin ja sykkeen korkealle.
Perusvoimaa jalkoihin ja kekivartaloon
WOD
10 min amramppi
10 valakyykky 45kg
10 leukaa
10 boksihyppy 60cm
- taisin olla vähän väsynyt kun ei kauhean hirveältä tuntunut. Eli ehkä olisi päässyt vähän kovempaa.
mä kokeilen tone 21K soudun jos muutkii :D tai siis 21 097.
kisojen timecap miehille oli 2 tuntia ni jos sen alle lähtis tavottelee :D mun pisin soutu tähän mennessä on 5000m et siltä pohjalta
kisojen timecap miehille oli 2 tuntia ni jos sen alle lähtis tavottelee :D mun pisin soutu tähän mennessä on 5000m et siltä pohjalta
Vähänkään urheilutaustaa omaavat eli peruskuntoiset miehet soutelee 10km kepoisasti alle 45min ja parempikuntoiset alle 40min. Jos oletetaan, että vauhti hidastuu 5-10% aina matkan tuplaantuessa, niin hyvin pitäisi mennä alle 2h.
edit: ja nyt kun näin tuon Khalipan tuloksen ylempää :wtf: Jäätävän kova.
no tuo viis 5k ei nyt loppupeleissä ollu ees paha mut soutaminen yleensä on ihan perseestä :D ennemmin juoksisin ton 21k.
kaikken paskimmat wodit on soutu+thrusters.
tai soutu+penkkipunnerrus,koska en penkkaamisestakaan hirveesti pidä
mun mielestä kans aivan mahtava eventti.ja khalipa aivan hirveessä iskussa,kolme lajivoittoa vaikka levytankoon ei oo vielä koskettukkaan.
ja treenikaveri garret fisher toisena,jotain on kaliforniassa tehty oikein.