noi on vähän ku äidit sit!
whaat? :D kuule mä kyykin pers pystyssä puolukassa, mustikassa, karpalossa, hillastamassa, sienestämässä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
noi on vähän ku äidit sit!
whaat? :D kuule mä kyykin pers pystyssä puolukassa, mustikassa, karpalossa, hillastamassa, sienestämässä :D
Sniffarin kasvattama tatti pitäis kuulemma käydä kans poimimassa.
Hullu naine! Tai ei vaan, ei tuolla niin kovin hyvä tarjonta ole. Mutta jossain festareilla pitää käydä + tammerfestit nyt on pakolliset, mutta niitä ei lasketa.duunist ois saanu 3 päivän ruissilippui 90e hintaan, ei jaksanu....
Hullu naine! Tai ei vaan, ei tuolla niin kovin hyvä tarjonta ole. Mutta jossain festareilla pitää käydä + tammerfestit nyt on pakolliset, mutta niitä ei lasketa.
Motörheadikin näköjään perunu Ilosaaren.. Jaksaakohan sitä edes raahautua tuolloin Jojensuuhun sit, menis myöhemmin niin sais hotellinkin.
Noi peru kaikki keikkansa lemmyn sairastumisen takia.
Päästin äsken 12-15s pitkän pierun. Vaihtoi saundia kahdesti kesken kaiken. Just kun olin rupeamassa lopuksi nauramaan, pöydällä olleesta vissypullosta "rutut" päättivät pasahtaa pinkeäksi. Naurun sijaan menikin bokserit vaihtoon :jahas:
Rento on turun vakkari terasseja, jos siellä päin pyörii. Joutuu varmaan taas ruissin takia poikkeen.Kännissä @ rento :D
Trnaja on vähän kasvannu vissii.:D