Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ollu poppamiehellä enää, eikä chilikaupassa. Fak.

No fukk tosiaan. Oli vielä aika halpaa, siihennähden että sellainen sirotin kestää melko kauan. (vitut kestänyt, kun tungin _joka_ ruokaan. Lohen päällekin).

images

Bacon_Salt_-_4_PackclaDetail.jpg

Reilua mainita, että munakkaasta tuli ihan toinen ruoka kun pekonisuolaa heitti päälle... Keitetyt munatkin oli taivaallisia.

MP3-soitin meni pillunpäreiksi, mutta jopa mun Xcoveriin sai tungettua Spotifyn! Ehkä ei tarvikaan ostaa uuttaa ämpäriä. :) Toivottavasti tuo paska toimii jotenkin...

MP3-soitin meni pillunpäreiksi, mutta jopa mun Xcoveriin sai tungettua Spotifyn! Ehkä ei tarvikaan ostaa uuttaa ämpäriä. :) Toivottavasti tuo paska toimii jotenkin...
Mun Ip Od sai kans siipeensä, putos taskusta ja minä rämäytin kulmasoudun jälkeen tangolla päälle :) Nyt se on aika ohkanen.

Viekää nyt joku urho tuo elsu pois täältä huutelemasta hävyttömyyksiä, eihän tässä kohta pyöri mitään muuta ku noi jutut mielessä.. :D

no ei sinne saa tunkea kun yhden asian, jos siis osaa sen homman... muuten ei mitään kiitos.

Höh :(

Back
Ylös Bottom