Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

whaat? :D kuule mä kyykin pers pystyssä puolukassa, mustikassa, karpalossa, hillastamassa, sienestämässä :D

kiihottuminen siis! mul ois tatti valmiina sun koriin?

- - - Updated - - -

Sniffarin kasvattama tatti pitäis kuulemma käydä kans poimimassa.

jätkä on nopeempi leukojen kanssa! :D

duunist ois saanu 3 päivän ruissilippui 90e hintaan, ei jaksanu....
Hullu naine! Tai ei vaan, ei tuolla niin kovin hyvä tarjonta ole. Mutta jossain festareilla pitää käydä + tammerfestit nyt on pakolliset, mutta niitä ei lasketa.

Hullu naine! Tai ei vaan, ei tuolla niin kovin hyvä tarjonta ole. Mutta jossain festareilla pitää käydä + tammerfestit nyt on pakolliset, mutta niitä ei lasketa.

no joo, mä oon niin monta vuotta ollu ruissis rantavahina, et se riittää... päässy juttelee esiintyjien kanssa(ja muutakin kivaa) ja ihan ilmaseks. nykyään se on tosiaan enempi ruispop. Rock the beach ois ollu jotain, mut en päässy sinne...

Vittu miten humaloi ja on olutta! Ompa mukavaa ampua ilmakiväärillä humalassa porukalla! Perkjele eihä tuossa kiikarissa oo enää edes ristikkoo!! Minne lie mokoma häövinny?

Motörheadikin näköjään perunu Ilosaaren.. Jaksaakohan sitä edes raahautua tuolloin Jojensuuhun sit, menis myöhemmin niin sais hotellinkin.

Motörheadikin näköjään perunu Ilosaaren.. Jaksaakohan sitä edes raahautua tuolloin Jojensuuhun sit, menis myöhemmin niin sais hotellinkin.

Noi peru kaikki keikkansa lemmyn sairastumisen takia.

Päästin äsken 12-15s pitkän pierun. Vaihtoi saundia kahdesti kesken kaiken. Just kun olin rupeamassa lopuksi nauramaan, pöydällä olleesta vissypullosta "rutut" päättivät pasahtaa pinkeäksi. Naurun sijaan menikin bokserit vaihtoon :jahas:

Päästin äsken 12-15s pitkän pierun. Vaihtoi saundia kahdesti kesken kaiken. Just kun olin rupeamassa lopuksi nauramaan, pöydällä olleesta vissypullosta "rutut" päättivät pasahtaa pinkeäksi. Naurun sijaan menikin bokserit vaihtoon :jahas:

Miten mulle tuli tää mieleen? :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaa jotta huomenna keskisille, kaveri sai taivuteltua mukaan. Mitähän sitä ostais?

Lomarytmi päällä, kun tähän aikaan junassa matkalla Amsterdamista kotiin. Huomenna sitten matkaan kotiin kun muut menevät töihin, kun bileet Amsterdam Arenalla loppuu joskus klo 06

Back
Ylös Bottom