Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jee <3 seura oli super <3 ja saavutettu humalatila :D ja kaikki muukin :D *hymy korvissa*

Kiitos samoin, vaikka tuntui välillä liian hyvälle. Silti yksin kotiin. Joku järki se on päässä pidettävä. "hymy perseessä"

Niin, ja väärinkäsityksien välttämiseksi. Tämä kaikki tapahtui eri kaupungissa. Ilmeisesti...

Viimeksi muokattu:
En ees muista millo viimeeks oon ottanu kuppia. Ei ihme että sitä viinahammasta kolottaa jo heti aamusta! :hyvä:
Katsellaas tuleekohan sitä lähdettyä illalla mihinkään.

Oli kyllä eilisiltana semmoinen ukkonen, että en ole kokenut. Ei voi sanoilla kuvailla, pitää itse kokea. Ja tässä rannassa vaaran alla lyö pikkusen kovasti kalliioon. Yksi talo on jo takavuosina palanut tältä paikalta salaman ansiosta.

IMG_0792-2_zps7bbb677a.jpg

IMG_0923_zps8954d1ec.jpg

Tälle päivälle luvassa lisää. Yhtään konetta ei särkynyt, ihme.

Ukkonen on kyllä mukava luonnonilmiö.

Jostain syystä aamustondikset on ollut tosi sitkeitä ja vihaisia tässä lähiaikoina. Elää ihan omaa elämää.

^Onkos siitä tehty se leffakin? Anaconda?

Ei sitte niinkö millään jaksaisi nousta ylös. Pakko kai se on, parin tunnin päästä on lato täynnä ihmisiä. Lähden kyllä about samantien karkuun kun vieraat tulee. Onneks ei oo omat kekkerit.

mun pitäs lähteä kauppaan, kun ei viittis pelkkää salaattiakaan syödä. Mä en vaan yhtään tiedä mitä haluan, pyörin varmaan kaupassa sen pari tuntia ja ihmettelen.

Eilen joskus puol 12 illalla lähettiin ukkosessa päissään polkemaan baariin.. Matkaa baariin oli 12km ja koko yönä polkupyöräajoa kertyi semmoset 30km... Oli kyllä eeppinen pyörälenkki!

Kyllä on laiskapaskalauantai. Ei oo saannu mitään aikaan. Kauppaan pitäis kammeta prkl unohdin pakasteet eilen ostaa. Ei kiinnosta kyllä sekään. Lärvit pitäis varmaan rimpasta, niin ei tökkis näin paljoo.

ja eipä tullut krapulaa, se tietää tänään jalkatreeniä! Ruokaongelmankin ratkaisin: savulohta, grillattua paprikaa, herkkusieniä, ananasta ja salaattia. Jälkkäriksi kilo mansikoita.

ja eipä tullut krapulaa, se tietää tänään jalkatreeniä! Ruokaongelmankin ratkaisin: savulohta, grillattua paprikaa, herkkusieniä, ananasta ja salaattia. Jälkkäriksi kilo mansikoita.

Epäonnistunut ilta siis :D

Mäki meinasin muka jaksaa hölkkäillä tuonne työpaikalle vaikka loma onkin, ihan vain salilla käydäkseni.. Sen jälkeen oliskin naudan fileen paistoa tiedossa. Lisukkeita ei kyllä hirveästi ole enkä jaksa lähtä kauppaankaan tässä välissä :D

Kebua salaatilla valmistuu kohta! :kuola:

Kebu :kuola:
Daisuke asuu liian kaukana että jaksaisin hölkätä kylään..

Luuletko ees et sulle asti riittäis. :D Kohta syöty jo...

Back
Ylös Bottom