Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täh. Mikä ketju tää olikaan? Eiku joo se oikea. :rolleyes:

Onkos niitä tissejä nyt luvassa vahi ei.

Tässä iässä nimittäin ollaan kovin herkillä.

Kelle on, kelle ei. :rolleyes: Älä ny vielä laukea! :D

Ruisrock - Liput

taidan jättää väliin, en maksa 80e, kun ei siellä ole mitään erikoisia bändejäkään. No, ehkä mä keksin jotain muuta kivaa...
Jep, kävin hakeen ennakkolipun aamulla niin 105 e sai köyhtyä la-su lipusta. On se aika paljon! Noo menee kesän piikkiin ja tarvii lomalla nyt säästöt jonnekkin saada tuhlattua.

Kävin aamulla hakeen mansikkapitkon. Sinne se vaan katos kahdessa erässä kohti napaa. Eikä jäljelle jäänyt kuin edelleen nälkä :jahas:

Jep, kävin hakeen ennakkolipun aamulla niin 105 e sai köyhtyä la-su lipusta. On se aika paljon! Noo menee kesän piikkiin ja tarvii lomalla nyt säästöt jonnekkin saada tuhlattua.

Kävin aamulla hakeen mansikkapitkon. Sinne se vaan katos kahdessa erässä kohti napaa. Eikä jäljelle jäänyt kuin edelleen nälkä :jahas:

duunist ois saanu 3 päivän ruissilippui 90e hintaan, ei jaksanu.... mä hain pari kiloo mansikoit ja ne hävii aika hemmetin nopeesti mun protskupirtelöihin :kuola: (rahkaa 250g, 250ml vaniljaprotskua tai suklaata, mansikoita), on ihan sikahyvää( sopii myös puolukat, banaani, karpalot, mustikat, vadelma jne)

- - - Updated - - -

2/5. Ei maistu salami.

ei. chorizooo!

:o puolukat on herkku siinä missä karpalotkin, kuumaa kinuskikastiketta, jäisiä puolukoita- tässähän ihan kiihottuu!

noi on vähän ku äidit sit!

Pitää käydä hakeen taas iso loota mansikoita, kun hinnat on alimmillaan. Siitä sit vetelee isoimpaan himoon ja pakastaa loput. Sama setti sit kun puolukat kypsyy, eli mettään pyöriin kontiot jalassa ja täyttään pakkanen talveks. Mmmm... aamupuuroon jäisiä mustikoita, mansikoita ja raejuustoo :kuola:

Toinen on että menee mansikkamaalle kerään ja syö ittelleen mansikkakuumeen. Sit vaan ei oo kiva enään säilöö kotona marjoja, kun vähän heikottaa :D

En myöskään tykkää puolukoista, mutta otin joskus jossain ravintolassa kokeilumielessä juuri tuollaisen jälkkärin, eli jäisiä puolukoita ja kuumaa kinuskikastiketta. Oli kyllä kieltämättä hyvää. Mutta en itse kyllä kerää pakkaseen, ei ne niin hyviä oo.

Back
Ylös Bottom