Perkele! Koko illan miettinyt millä ohjelmalla lähtisi uuteen viikkoon, kun tuo ensimmäinen treeniviikko oli vähän tuollaista lihasten verryttelemistä ja saliin tutustumista. Tulin loppujen lopuksi siihen päätökseen, että koko kesän vedän Arnoldin kultaisella kuusikolla, koska se on 1.tarpeeksi simppeli kaltaiselleni aloittelijalle 2. monipuolinen ja 3. koska arska. Katsoin ulkomaalaisiltakin foorumeilta ja siellä sanottiin että ainakin aloittelijoille todella hyvä, mutta kokeneemmille vähän turhan suppea ehkä. Eli juuri minulle sopiva.
Eli ilmeisesti joka toinen päivä treeniä. Ajttelin, että treenaan neljä kertaa viikossa(ma,ti,to,la), pakko treenata maanantaina ja tiistaina kun sali ei ole auki sunnuntaina. Jos saan sen ovikortin niin sitten pääsen treenaamaan siten että joka toinen päivä on lepo.
Kuitenkin ajattelin, että onko missään elävää esimerkkiä henkilöstä joka on tällä hankkinut lihasta, kun jengi ei ainakaan itse usko että arska olisi tällä treenannut?
Youtube -> Gymlog
Noilla pääsin itse heti asiaan!
- - - Updated - - -
Kertokaas joku viisaampi miten saan olkaseudulle lisää lihasta? Kai siellä jotkut lihakset jossain on, mut tuntuu et käsivarret kehittyy mut olkapäät ei kasva. Minkälaisia liikkeitä suosittelette? Oon nyt ihan perus vipareita tehny, ja jotain muuta räpeltänyt. Mut haluis kokoa ja muotoa tuohon olkaan.
http://www.exrx.net/Lists/MMale.html
Klikkaile kohtia mihin haluat lihasta, sieltätulee movements ja klikkaile niitä.
Ps. Se ei ole lihas *släps*