Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän mun tekniikassa on pielessä, kun alaselkä on ruvennut menemään hirveään pumppiin kyykätessä? Kerta kerralta kovempi pumppi ja tänään oli jo pakko lopettaa lämmittelyihin kyykyt. Prässikin oli tuskaa kyykyn jälkeen. Onko liikkuvuus ongelmia kenties, kun prässistäkin meni pumppiin?
Mutta vielä on pakko päteä tähän että, nuo lisäravinteet ei imeydy samalla tavalla kuin jos niitä sais normaalisti ruuasta.
Alkoi niin pelottaa, että googletin maidon liikasaanti. No, eihän sielä mitään tuon jo sanomasi lisäksi tullut. En kyllä aivan usko, että 3 lasia maitoa päivässä olisi liika. Ainakin toivon, että puhut paskaa.
Nimimerkillä maitoa kymmenen vuoden ajan vähintään 3 litraa päivässä.
"Ovatko maidon sisältämät hormonit vaarallisia?
Monet maidon vastustajat nojaavat tutkimuksiin, joiden mukaan lehmänmaidon mukana tulevat, lehmille annetut kasvuhormonit aiheuttavat ihmisessä syöpää ja diabetesta. Mutta itse asiassa hormonit ovat täysin vaarattomia suun kautta nautittuna, sillä ruoansulatus pilkkoo nämä "proteiinihormonit."
Löysin tällaisen lauseen tohtori.fi sivustolta, kun alkoi kiinnostamaan tuo tutkimus, jonka mukaan liika maidonsaanti aiheuttaa syöpää. En kyllä ennen ole kuullutkaan, että liiaallisesta maidon juomisesta aiheutuisi syöpää.
olen 12 ja mitä tämä on
En mitään semmoista olettanutkaan, mutta pointti on siinä että jos käyn töitä edeltävänä iltana salilla, on työskentely seuraavana päivänä melko tehotonta, kun lihakset eivät missään välissä kerkiä palautumaanfyysinen työ ei korvaa kuntosaliharjoittelua.
Nimimerkillä maitoa kymmenen vuoden ajan vähintään 3 litraa päivässä.

Jos mietitään yleisesti lihaskasvua ja sitä kautta myös voimantuottoa niin kumpi tekniikka tuossa mavessa olisi parempi: kuoletus vai hipaisu? Ja onko noiden kahden lisäksi vielä muitakin tapoja mavettaa?