Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Ei kyllä ollut tänään, mutta pystäriä väkersin 17.5kg kässäreillä (perseellään) jotka olin lainannu vierustoverilta ja totesin ekan sarjan jälkeen että "no mennee se noillaki [20]" (samalla siis annoin 17.5 takas vihulle ja otin 20 tilalle itelle) johon tämä ukkeli totesi: "kovin oli kevyen näköstä kyllä."

jotaki tehny sentää oikeen, ihanaa <3.

e:

e2: ja siis nämähän on iha mikkihiiripainoja mutta itelle kuites iso kehitys tarkastelujaksolla x

Tällä viikolla on ilahduttanut henkilökohtaiset ennätykset niin penkissä 150 kg kuin kyykyssä 215 kg. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin :)

eilen ilahdutti suuresti kun heitin roskikseen yber puhtaat tekniikat. liikeradat kondikseen mutta apinan raivolla, johan löyty tuntuma ojentajiin ja hyvin pitkästä aikaa kipeinä tumput.

Miltei joka päivä ilahduttaa salikaunotar, joka onistuu olemaan salilla aina samaan aikaan. Kyllä silmä ja sielu lepää.

Tähän alle sit voi laittaa tosiäijjä-viestejä muotoon, vittu mä keskityn vaan omaan treeniin uuuuh aaah...

Tein pystäriä ja viereisessä penkissä oli naisihminen myöskin tekemässä käsipainopystäriä. Roisisti tyttö heitti että "perkele, jaksaisi kyllä isommallakin painolla mutta kun ei saa lähtöasentoon!". :)

Treenit kulki, ja sai olla salilla yksin :dance:
Tai no, kävi siinä jotain 13v poikia pyörähtää, pojat teki oikeen pikatreenin. 2 sarjaa ylätaljaa ja 2 sarjaa reidenlähentäjiä. Kesäkuntoa metsästettiin ilmiselvästi, varustuksena DC t-paidat ja micmac pillifarkut :D

Takakyykyn kyykkysyvyys paranee vaan koko ajan, alkaa tekniikka loksahdella kohalleen. Kohta saa varmaan laittaa painojakin tankoon... :jahas:

Eilen ilahdutti lähes kaikki. Ensimmäinen kesäloma päivä ja heti aamusta tuli lähdettyä salille. Ja kun kaunis sää oli niin ihan kävellen tuli mentyä. Ei ollut ruuhkaa vaan hyvin mahtui tekemään ja kyykky kulki tosi hyvin kun viimeksi jäi lämmittely ilmeisesti vajaaksi kun oikea reisi kipeytyi ensimmäisen sarjan jälkeen.

Rauhallinen sali ilahdutti, ilmeisesti treenaajatkin ovat kaikki jossain valmistujaisjuhlissa. Lisäksi ilahdutti mahtava treeni ja todella hyvännäköinen mies venyttelemässä <3

Eilen jo pelästyin, että eikai tästä ala taas tällanen laskuvaihe/tasanne salituloksissa, kun treeni meni niin huonosti ja tässä on muuten menny viimeaikoina tosi hyvin. No tänään ei onneks ainakaan tuntunu pätkääkään siltä vaan mavet nousi kuin tyhjällä tangolla ois tehny, vaikka siinä tangossa kyllä oli hyvin toistasataa kiloa. Olin varautunu, et sillä painolla ei tulis edes 3x5 (jos ensimmäistäkään vitosta), mut 5x5 tuli aivan tuosta vaan.

Treenikaverien löytäminen tuonut paljon paremmat treenit! Se kans tuo enemmän sisältöä siihen treeniin kun saa tsempata muita.

Mulla on tosi pitkät kädet ja kokeilin tänään hiukan kapeempaa otetta penkissä ja mun mielestä ihan yhtä hyvin nousi, olkapäitä hiukan enemmän säästää.

Vieressä treenanneen kivan "fitness-kissan" olkapäätreenin erittäin seksikkäältä kuulostanut voihkinta sai melkeen käsipainot tippumaan rinnuksille, kun omaa sarjaa tehdessä joutui tyytymään pelkkään äänimaailmaan. Hieman oma "antennikin" värähti vaikka pumpin piti olla rintalihaksissa :-)

Elämäni toisella dieetillä ja jo 4vko:n kohdalla alkoi etureiskoissa näkymään poikittais cutsit. Tuli hyvä mieli ja voi melkein myöntää olevansa kehonrakentaja, vaikkakin tällainen suht pienilihainen naturaali. :)

Back
Ylös Bottom