Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Ilahdutti totisesti, kun tänään salilla oli lisäkseni vain eräs kovaa treenaava naishenkilö. Siinä aikamme treenasimme hiljaa, kunnes tehdessäni mavea, hän kehu tekniikkaani erittäin puhtaaksi. Piristi mieltä, kun kokeneemmalta saa hyvää palautetta, vaikka olisikin nainen kyseessä :D Varsinkin kun mavea nyt en paria kuukautta enempää ole tehnyt. Kaiken lisäksi se kulki hyvin.

Kuten yllä. Tosin kukaan ei kehunu mua tai mun tekniikoita, mutta aluksi sain olla ihan yksin, kunnes sinne pölähti semmonen silmille helppo blondi kyykkäämään! :pano:

Vedin asiakkaalleni 20 vuotiaalle nuorelle miehelle kolmet uuden ohjelman treenit peräkkäisinä päivinä hänen omasta pyynnöstään.
Ohjelma oli kolmijakoinen ja ensimmäisenä päivänä rinta/olkapäät/hauikset, toisena jalat ja kolmantena selkä/ojentajat.
Treenit tehtiin aina myöhään 21.30 jälkeen kun kaveri pääsi ravintola hommistaan.

Hyvä mieli tuli siitä kun kaveri kertoi edellisenä yönä nukkuneensa hyvin sikeästi ja jatkoi, "kun menin kotiin, asun kerrostalossa, äiti oli ovella vastassa ja katseli kun klenkkasin reidet koukussa portaita ylös, kysyi mikä minulla oikein on ja olenko loukannut jossain, vastasin että älä kysele enempää ja menin suoraan nukkumaan".

Tämä kertomus treenattavalta sai hymyilemään ja kertoi ainakin, etteivät vetämäni jalkatreenit olleet turhan löysät. :)

Ei nyt tapahtunut salilla, mutta laitetaan nyt kumminkin. Tuossa yhdellä paikallisen huoltoaseman pihalla oli kuorma-auto jonka keulassa komeili tarrat: "Tank. Bulk. Flex." En tiedä oliko niillä joku muu tarkoitus kuin miltä tuo kuulostaa, koitin googletellakkin mutta en mää mitään löytäny! :hyper:

"Tank. Bulk. Flex." En tiedä oliko niillä joku muu tarkoitus kuin miltä tuo kuulostaa, koitin googletellakkin mutta en mää mitään löytäny!

Eri rahtilajeja ainakin ovat, ja siltä se kyllä (etenkin rekan nupissa) minun korvaani myös kuulostaakin. Mitäköhän sinä mahdoit tarkoittaa?

Eri rahtilajeja ainakin ovat, ja siltä se kyllä (etenkin rekan nupissa) minun korvaani myös kuulostaakin. Mitäköhän sinä mahdoit tarkoittaa?

Joo kyllä minä uskon, kaikki varmasti asiassa minua viisaampia mutta tuo Bulk ja Flex vaan nyt pisti hymyilemään, anteeksi tietämättömyyteni! :worship:

Puolitoista viikkoa paussia salista. Hommahan sujui paljon paremmin kuin uskalsin toivoa.
Lisäksi salille tullessa luulin että kaikki laitteet ovat varattuina koska piha oli jostain syystä autoja täynnä. Ei sitten ollutkaan. :)

Selkätreenit oli maanantaina niin salille tupsahti Pätärin Kimmo ja alko veivaa selkää siinä viereisessä taljassa. Oli vähän enemmän painoa ku mulla kelkassa.

Lauma hehkeitä naisia (mikälie ryhmä) tautisen kireissä kiiltävissä mustissa microshortseissa samaan aikaan salilla :hyper: Yhellä oli niin väljä toppi, että tissiliivit näkyi joka suunnasta ja piti tietty olla pushupit päällä salilla :dance: Kunnon näyttäytyjiä... Vaan enpä laittanu ollenkaan pahakseni.

Ennen oon tehnyt hauiskääntöä korottavasti 10 kilon käsipainoista 15 kilon painoihin. Tänään kuitenkin lähettiin 15 kilosta ja päästiin 20 kilon käsipainoihin :wtf: Toistot olivat siinä kymmenen nurkilla per käsi

Kevyesti ja puhtaasti kulki, hyvältä näyttää!

Toisella salilla kävin..
Katoin siinä että onpas mukavaa et vanhempikin mies (ehkä 65+ ? ) käy salilla vaikka ulkomuoto ei antanut olettaa hirveen fittiä kuntoa.. Alotti siinä rive sarjaa... Nousujohteisesti sarjapainot nousi ja kohta 90 kiloa malmia keikkui herralla siinä, laittoi tätä poikaa nöyräksi.
Ilahdutti kyllä. :)

Toisella salilla kävin..
Katoin siinä että onpas mukavaa et vanhempikin mies (ehkä 65+ ? ) käy salilla vaikka ulkomuoto ei antanut olettaa hirveen fittiä kuntoa.. Alotti siinä rive sarjaa... Nousujohteisesti sarjapainot nousi ja kohta 90 kiloa malmia keikkui herralla siinä, laittoi tätä poikaa nöyräksi.
Ilahdutti kyllä. :)
Duunin salilla näin joskus +80v ukon, hyvä että pääs kävelemään, mutta kyllä se siellä reenas

Laitoin penkissä sarjan jälkeen tangon takas ja se meni telineestä ohi toiselta puolelta. en huomannu lainkaan ni se tuli sieltä puolelta alas iha vapaapudotuksella. Onneks oli viel lämmittely sarja ni ei siinä ollut kun 70kg, mutta kuitenki hiton jees etten luokannu itteä millään tavalla.

Kokeilin mavea ekaa kertaa elämässäni kunnolla nyt kun oon kohta kolmisen kuukautta tosissaan treenannut (vuuuosien tauko) ja vähän jopa hämmästynyt että 5x120kg nousi, näpeistä loppu pito ja tuntuu että vielä jäi varaa kovempaan tulokseen, vetoremmeillä seuraavaksi. Toivotaan että alaselkä ei rupea vittuilemaan.

Oli muuten rankkaa! Olin aivan paskana sarjojen jälkeen, en oo mistään liikkeestä ollut noin puhki.

Back
Ylös Bottom