Eli joskus aiemmin kävin salilla vuosia säännöllisesti. Tein 3-, 4- ja 5-jakoistakin ohjelmaa. Jossain vaiheessa motivaatio putosi, kun ei oikein ehtinyt tuota 3-jakoistakaan tekemään kunnolla, ja kehitystä ei tapahtunut. Muutenkin kroppa tuntuu olevan sellainen, että ei reagoi salitreeniin mitenkään tehokkaasti. Paikat saa kyllä kipeäksi. :-D No sittemmin siirryin ryhmäliikuntatunneille. Siellä minä ja muut tytöt treenasimme mm. bodypumppia ja spinningiä. Nämä treenit tuntuivat sopivan minulle paremmin. Joku piiskaamassa, eikä tarvitse itse miettiä ohjelmaa. Pitkäkestoisemmat treenit tuntuvat myös kropalleni toimivan paremmin. Lahjakkuutta ilmeisesti paremmin kestävyyspuolella. :-D Nyttemmin olen olen käynyt 2 kertaa viikossa bodypumpissa ( käy muuten nykyään paljon miehiäkin - muutkin uskaltaa tulla, kun joku hullu tahkoaa siellä ensin? ) :-D sekä kerran viikossa kahvakuulatreenissä. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että aikataululleni tuo setti ei aivan sovi, eli tarvitsisi esim. toinen bodypump vaihtaa salitreeniin tms. jonka saisi tehtyä silloin, kun itselle sopii.
Eli lyhyesti: millaisen salitreenin tekisit kerran viikossa, jos treeniohjelmaan kuuluisi sen lisäksi 1 x bodypump + 1 x kahvakuula?