Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikös orgiat ole kuitenkin isomman ryhmän seksibileet. Ei mulla ainakaan sellasia ole, eli ei ole normaalia.

Vittu miten negatiivinen fiilis. Kahvia--->

Vittu miten negatiivinen fiilis. Kahvia--->

Join jo kaks kuppia -> ei auttanu.

- - - Updated - - -

Myönnä pois, että sinä olet ainakin kehitellyt päässäsi omat visiot jo illan kulusta :D

Nii, naisosapuoliki ku on jo julkisesti valinnu väkevän viinan juomakseen :hyper:

Oot negatiivinen kun sulla ei oo omia orgioita?

Noo, ei mullakaan. Jospa mä tästä vaikka maistelisin vähän tuota kaalilaatikkoa ja tekisin jtn hyödyllistä.

Join jo kaks kuppia -> ei auttanu.
Kyl mulla yleensä auttaa. Vaikka ei se välttämättä ulospäin näy.
Oot negatiivinen kun sulla ei oo omia orgioita?

Noo, ei mullakaan. Jospa mä tästä vaikka maistelisin vähän tuota kaalilaatikkoa ja tekisin jtn hyödyllistä.

No mun orgiat tapahtuu 99% yksin. Eli kai mä sit senki takia oo negatiivinen...

Nyt ihteki pakko vähän ryystää kaffetta. Sois bum-day, elikkäs takareijet ja perze. Onhan tässä koko päivä jumittuki.

Pelaajat lentää playoffeissa, tänä vuonna meitä ei pysäytä kukaan!

Detroitin pelit olen itsekin väijynyt aika hyvällä prosentilla. Sen Zetterbergin tyhjiin taistelun jälkeen olin varma, että tämä sakki on kova tänä vuonna. Kahden seuraavan jälkeen olin valmis luovuttamaan ja toteamaan, että putki katkeaa. Ja Blues-matsin jälkeen olin taas aivan innoissani :D Erikoinen joukkue.
Jep vähän sama. Molemmat Blues pelit oli hyviä mutta sitten löytyy kasa hirveetä kuraa. Oli kyl hieno toi byyri tyhjiin. Näytti Oshielle miten aikuiset pelaa. Tais olla muutenkin 3+2 se peli Zetalta.

Jep vähän sama. Molemmat Blues pelit oli hyviä mutta sitten löytyy kasa hirveetä kuraa. Oli kyl hieno toi byyri tyhjiin. Näytti Oshielle miten aikuiset pelaa. Tais olla muutenkin 3+2 se peli Zetalta.

Niin oli ja edellisenä päivänä oli ollut vielä ihan hyvät lukemat kuumetta. Tänään sitten ysiltä broilereita turpaan. Onneksi on GameCenter Live!

Back
Ylös Bottom