slEmpalla on tulossa orgiat. Vai miten se meni?
Jotain semmosta :D Ei vaines. Kuhan nyt immiset saa yösijan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
slEmpalla on tulossa orgiat. Vai miten se meni?
Jotain semmosta :D Ei vaines.
Jotain semmosta :D Ei vaines. Kuhan nyt immiset saa yösijan.
Vittu miten negatiivinen fiilis. Kahvia--->
Myönnä pois, että sinä olet ainakin kehitellyt päässäsi omat visiot jo illan kulusta :D

Join jo kaks kuppia -> ei auttanu.
- - - Updated - - -
Nii, naisosapuoliki ku on jo julkisesti valinnu väkevän viinan juomakseen![]()
No en minä tiedä, syytä olis:D
Kyl mulla yleensä auttaa. Vaikka ei se välttämättä ulospäin näy.Join jo kaks kuppia -> ei auttanu.
Oot negatiivinen kun sulla ei oo omia orgioita?
Noo, ei mullakaan. Jospa mä tästä vaikka maistelisin vähän tuota kaalilaatikkoa ja tekisin jtn hyödyllistä.

Jep vähän sama. Molemmat Blues pelit oli hyviä mutta sitten löytyy kasa hirveetä kuraa. Oli kyl hieno toi byyri tyhjiin. Näytti Oshielle miten aikuiset pelaa. Tais olla muutenkin 3+2 se peli Zetalta.Pelaajat lentää playoffeissa, tänä vuonna meitä ei pysäytä kukaan!
Detroitin pelit olen itsekin väijynyt aika hyvällä prosentilla. Sen Zetterbergin tyhjiin taistelun jälkeen olin varma, että tämä sakki on kova tänä vuonna. Kahden seuraavan jälkeen olin valmis luovuttamaan ja toteamaan, että putki katkeaa. Ja Blues-matsin jälkeen olin taas aivan innoissani :D Erikoinen joukkue.
Jep vähän sama. Molemmat Blues pelit oli hyviä mutta sitten löytyy kasa hirveetä kuraa. Oli kyl hieno toi byyri tyhjiin. Näytti Oshielle miten aikuiset pelaa. Tais olla muutenkin 3+2 se peli Zetalta.