Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^eipäs ole jenkkikakkuset parempia, ainakaan verrattuna mun pannukakkuun, johon tulee erittäin reippaasti munia, voita ja täysmaitoa, ehkä jopa kermaa :D

Meillä oli eilen aika pirun hyvää suomipannaria mansikkahillon kera. Maistui hyvältä. Pannaria tulee tehtyä aivan liian harvoin kun miettii miten vaivatonta on lyödä vaan kaikki aineet sekasin...

Tilintarkastuslaki ja osakeyhtiölaki, tästä ei pidot enää parane.

Haa, tuo mieleen muistoja. Ja mokoman aiheen oppitunnit oli melkein koko kevään perjantai-iltapäivisin 12-16. Oh, joy!

Tilintarkastuslaki ja osakeyhtiölaki, tästä ei pidot enää parane.

No, miten sen ny ottaa

kuva.webp

Voi voi, ku esitetään vaikeita kysymyksiä löylyjen pehmittämille aivoille. Mun seuraava kunnon repäsy on 23.2. Tai ainaki näin oon ajatellu.

No ei turhan kaukana sulla, mulla ehkä vasta ens kesän puolella vasta viuhahdus sinnepäin. Seinäjoella paras paikka kännit vetää on =)

No sun pitää sitte vetää mua täälä voorumilla tukasta ku tiiät koska oot tulos.

Mutta netis voi tehä vaikka mitä mahdottomiaki tekoja!

Pitisköhän sitä tänään mennä kuuntelemaan heviä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siel on vaan niin kivaa jumia sisälläkin, mut ehkä kesällä saisi ihtensä jonnee terassille asti. Oi kesä...sielussani vaellan jo pitkin Vapaudentietä kohti keskustaa, ohitan vanhan Amoretten, amiksen, kuuluu hälinää, on roskattu, näkyy karavaanareita, ne on vallannu koko amiksen parkkisen, meen läpi sen.. Voi vitja. Vanha Minibaari, my old friend, ostan kolmosen! Aurinko lämmittää vielä kirkontornia ja alan humaltua.. no nii just. Nyt taas mannapuuroa vaan. Pitkä kevät vielä edessä. Ei helvetti...:D hitto mitä juttua.

- - - Updated - - -

Siel on vaan niin kivaa jumia sisälläkin, mut ehkä kesällä saisi ihtensä jonnee terassille asti. Oi kesä...sielussani vaellan jo pitkin Vapaudentietä kohti keskustaa, ohitan vanhan Amoretten, amiksen, kuuluu hälinää, on roskattu, näkyy karavaanareita, ne on vallannu koko amiksen parkkisen, meen läpi sen.. Voi vitja. Vanha Minibaari, my old friend, ostan kolmosen! Aurinko lämmittää vielä kirkontornia ja alan humaltua.. no nii just. Nyt taas mannapuuroa vaan. Pitkä kevät vielä edessä. Ei helvetti...:D hitto mitä juttua.

Kaikkee sitä kaipaaki talven keskellä. Kyllä mä taas ihmettelin ku kävin kaupassa et mistä tota lunta riittää..kesällä voi sitte kaipailla niitä kahen sentin lumiklönttejä naamalla.

Mullon ainaki lähes koko kesän nuha, heinänuha.

Back
Ylös Bottom